Prethodno priopćenje
Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics
Vittorio Alberto Torbianelli
; Universita degli studi di Trieste, Facolta di Economia, Trst, Italija
Puni tekst: hrvatski pdf 783 Kb
str. 21-39
preuzimanja: 977
citiraj
APA 6th Edition
Torbianelli, V.A. (2009). Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics. Pomorstvo, 23 (1), 21-39. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38342
MLA 8th Edition
Torbianelli, Vittorio Alberto. "Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics." Pomorstvo, vol. 23, br. 1, 2009, str. 21-39. https://hrcak.srce.hr/38342. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Torbianelli, Vittorio Alberto. "Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics." Pomorstvo 23, br. 1 (2009): 21-39. https://hrcak.srce.hr/38342
Harvard
Torbianelli, V.A. (2009). 'Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics', Pomorstvo, 23(1), str. 21-39. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38342 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Torbianelli VA. Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics. Pomorstvo [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.12.2024.];23(1):21-39. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38342
IEEE
V.A. Torbianelli, "Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics", Pomorstvo, vol.23, br. 1, str. 21-39, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38342. [Citirano: 23.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 783 Kb
str. 21-39
preuzimanja: 1.039
citiraj
APA 6th Edition
Torbianelli, V.A. (2009). Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics. Pomorstvo, 23 (1), 21-39. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38342
MLA 8th Edition
Torbianelli, Vittorio Alberto. "Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics." Pomorstvo, vol. 23, br. 1, 2009, str. 21-39. https://hrcak.srce.hr/38342. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Torbianelli, Vittorio Alberto. "Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics." Pomorstvo 23, br. 1 (2009): 21-39. https://hrcak.srce.hr/38342
Harvard
Torbianelli, V.A. (2009). 'Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics', Pomorstvo, 23(1), str. 21-39. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38342 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Torbianelli VA. Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics. Pomorstvo [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.12.2024.];23(1):21-39. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38342
IEEE
V.A. Torbianelli, "Distribucijski centri unutar europskih luka uzrok su zakrčenoti cesta: rizici i povoljne prilike za razvoj hibridne logistike / Road congestion generated by distribution centres in european port regions: risks and opportunities of the development of hybrid logistics", Pomorstvo, vol.23, br. 1, str. 21-39, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38342. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
Sagraditi skladište za poslove logističke distribucije u području luke donosi tom području ekonomske prednosti, ali može imati i negativne posljedice na cestovni promet stvarajući gužvu u prometu. Na kraju krajeva, to se može protumačiti iI kao gubitak vremena za radnike koji voze po glavnim prometnim cestama lučkih središta, pa čak biti i destimulativno za određivanje lučkih aktivnosti unutar luka. U ovom će se članku najprije opisati slučaj zakrčenosti ceste zbog lokacije mnogih Europskih distribucijskih centara (EDC) u Rotterdam-u, a zatim će se analizirati da li rasprostranjenost novih modela “hibridne logistike” (npr. korištenje i centraliziranih skladišta unutar područja luka iI regionalnih skladištau unutrašnjosti), koju su nedavno obradili neki stručnjaci, može ubuduće negativno utjecati na zakrčenost cesta u europskim lučkim središtima. Zaključak do kojeg se u ovom radu došlo jeste činjenica da, suprotno onome što neki istraživači pretpostavljaju, novi modeli hibridne logistike modu stvarno imati pozitivan učinak na smanjenje zakrčenosti cesta u lučkim središtima ukoliko su intermodalni transportni sustavi od luka do unutrašnjosti pravilno integrirani unutar mreže distribucijske logistike, i to kako politikom koja podupire i koordinira intermodalni transport od mora do kopna, a kojeg trebaju organizirati lučke organizacije, tako i stvaranjem terminala na kopnu koji mogu osigurati prostor za distribucijske centre.
Ključne riječi
intermodalni transport; luka; hibridna logistika
Hrčak ID:
38342
URI
https://hrcak.srce.hr/38342
Datum izdavanja:
29.6.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.501
*