Izvorni znanstveni članak
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?
Mirko Marušić
orcid.org/0000-0002-1461-4228
; I. gimnazija, Split, Hrvatska
Josip Sliško
; Facultad de Ciencias Físico Matemáticas, Benemérita Universidad Autónoma de Puebla, México
Sažetak
U ovom radu se iznose rezultati istraživanja koje razmatra relativno neproučen aspekt nastave fizike, povezan s općim učeničkim stavovima o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao mogućoj struci. Osim toga je napravljena analiza razlika u tim stavovima u odnosu na spol učenika, posebno u slučajevima u kojima su te razlike značajno izražene. Istraživanje je provedeno na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog gimnazijskog usmjerenja u Splitu.
Ključne riječi
emocije i motivacija pri učenju fizike; spol učenika i učenje fizike; sposobnost za znanstveno razmišljanje; epistemološka stajališta i učenje fizike; trud pri učenju fizike; fizika kao profesionalni izbor
Hrčak ID:
51752
URI
Datum izdavanja:
30.3.2010.
Posjeta: 2.944 *