Ostalo
Izgradnja zbirki u sveučilišnom knjižničnom sustavu : model
Zagorka Majstorović
Kata Ivić
Puni tekst: hrvatski pdf 390 Kb
str. 43-67
preuzimanja: 908
citiraj
APA 6th Edition
Majstorović, Z. i Ivić, K. (2011). Izgradnja zbirki u sveučilišnom knjižničnom sustavu : model. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 54 (3), 43-67. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/80102
MLA 8th Edition
Majstorović, Zagorka i Kata Ivić. "Izgradnja zbirki u sveučilišnom knjižničnom sustavu : model." Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol. 54, br. 3, 2011, str. 43-67. https://hrcak.srce.hr/80102. Citirano 24.12.2024.
Chicago 17th Edition
Majstorović, Zagorka i Kata Ivić. "Izgradnja zbirki u sveučilišnom knjižničnom sustavu : model." Vjesnik bibliotekara Hrvatske 54, br. 3 (2011): 43-67. https://hrcak.srce.hr/80102
Harvard
Majstorović, Z., i Ivić, K. (2011). 'Izgradnja zbirki u sveučilišnom knjižničnom sustavu : model', Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 54(3), str. 43-67. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/80102 (Datum pristupa: 24.12.2024.)
Vancouver
Majstorović Z, Ivić K. Izgradnja zbirki u sveučilišnom knjižničnom sustavu : model. Vjesnik bibliotekara Hrvatske [Internet]. 2011 [pristupljeno 24.12.2024.];54(3):43-67. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/80102
IEEE
Z. Majstorović i K. Ivić, "Izgradnja zbirki u sveučilišnom knjižničnom sustavu : model", Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol.54, br. 3, str. 43-67, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/80102. [Citirano: 24.12.2024.]
Sažetak
Temeljni su problemi izgradnje zbirki visokoškolskih knjižnica njihova nepovezanost u sveučilišnom knjižničnom sustavu, zbirke nisu vrednovane i ne zna se informacijska razina kojom podržavaju programe na fakultetu/sveučilištu. Iz toga proizlazi potreba kvalitativnog vrednovanja zbirki koje ukazuje na tekuće nedostatke, prednosti i snage, kao i pogrešku u oblikovanju zbirki.
U radu se iznosi Hrvatski Conspectus model, postavljen u disertaciji Z. Majstorović, čija je podloga bio RLG Conspectus model (iz IFLA-inih Smjernica).
Doprinos je Hrvatskoga Conspectus modela u kvalitativnom vrednovanju zbirki: standardizacija u iskazivanju postojećih prednosti i budućih namjera u izgradnji zbirki i boljem razvoju zbirki. Model omogućuje knjižničarima usavršavanje zbirki kroz vrednovanje, pomaže u razvijanju veza s nastavnim i istraživačkim osobljem na fakultetima, a rezultati vrednovanja zbirke mogu se i u akademskim ustanovama koristiti za dobivanje akreditacije nekoga vanjskog tijela.
Ključne riječi
visokoškolske knjižnice; sveučilišni knjižnični sustav; kvalitativno vrednovanje knjižnične zbirke; Hrvatski Conspectus model
Hrčak ID:
80102
URI
https://hrcak.srce.hr/80102
Datum izdavanja:
28.10.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.108
*