Stručni rad
INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE
Ganimete Kulinxha
; Fakultetu Edukacije Sveučilišta u Prištini
Puni tekst: hrvatski pdf 909 Kb
str. 240-251
preuzimanja: 3.754
citiraj
APA 6th Edition
Kulinxha, G. (2010). INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE. Metodika, 11 (21), 240-251. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81791
MLA 8th Edition
Kulinxha, Ganimete. "INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE." Metodika, vol. 11, br. 21, 2010, str. 240-251. https://hrcak.srce.hr/81791. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kulinxha, Ganimete. "INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE." Metodika 11, br. 21 (2010): 240-251. https://hrcak.srce.hr/81791
Harvard
Kulinxha, G. (2010). 'INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE', Metodika, 11(21), str. 240-251. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81791 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Kulinxha G. INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE. Metodika [Internet]. 2010 [pristupljeno 22.11.2024.];11(21):240-251. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81791
IEEE
G. Kulinxha, "INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE", Metodika, vol.11, br. 21, str. 240-251, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81791. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 884 Kb
str. 358-371
preuzimanja: 898
citiraj
APA 6th Edition
Kulinxha, G. (2010). INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE. Metodika, 11 (21), 240-251. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81791
MLA 8th Edition
Kulinxha, Ganimete. "INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE." Metodika, vol. 11, br. 21, 2010, str. 240-251. https://hrcak.srce.hr/81791. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kulinxha, Ganimete. "INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE." Metodika 11, br. 21 (2010): 240-251. https://hrcak.srce.hr/81791
Harvard
Kulinxha, G. (2010). 'INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE', Metodika, 11(21), str. 240-251. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81791 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Kulinxha G. INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE. Metodika [Internet]. 2010 [pristupljeno 22.11.2024.];11(21):240-251. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81791
IEEE
G. Kulinxha, "INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE", Metodika, vol.11, br. 21, str. 240-251, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81791. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Svaka osoba ima kontinuiranu potrebu da komunicira s drugima. Interpersonalna komunikacija ovisi o raznim životnim iskustvima koja utječu na razvojnu razinu interpersonalne komunikacije. Takvo iskustvo je moćno, a posebno dominira u ranom djetinstvu preko planiranog i strukturiranog procesa odgoja i obrazovanja. Strukturirana nastava i učenje momentalno pružaju određeni opseg iskustava, ovisno o filozofiji obrazovanja i metodologiji koja se upotrebljava kao osnova za rad. Program usmjeren na dijete donosi iskustva u obrazovanju koja se razlikuju od tradicionalnih programa. Cilj ovog istraživanja zato je bio učinak programa usmjerenog na djete u usporedbi s tradicionalnim obrazovnim programima usmjerenima na razvoj interpersonalne komunikacije između odgojitelja i djece, kao i između same djece u predškolskim ustanovama. Kad su rezultati sustavnog promatranja obrađeni, pokazali su da program usmjeren na djete razvija, obogaćuje i povećava kvalitetu interpersonalne komunikacije između djece i između djece i odgojitelja.
Ključne riječi
interpersonalna komunikacija; program usmjeren na dijete; rano djetinstvo
Hrčak ID:
81791
URI
https://hrcak.srce.hr/81791
Datum izdavanja:
7.12.2010.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 7.347
*