Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

INOVATIVNE AKTIVNOSTI HRVATSKIH PODUZEĆA – RAZLIKA PO INDUSTRIJAMA

Vesna Andrijević Matovac


Puni tekst: hrvatski pdf 200 Kb

str. 204-220

preuzimanja: 2.794

citiraj


Sažetak

U uvjetima globalne ekonomije hrvatska poduzeća često ne mogu konkurirati cijenom proizvoda. Jedan od mogućih načina diferencijacije hrvatskih proizvoda jest inoviranje. Izlazak na međunarodno tržište također zahtijeva određene standarde kvalitete proizvoda koji se isto tako mogu ostvariti inoviranjem. Pitanje je kako se s tim izazovima nose poduzeća iz različitih industrija. Svrha je rada utvrditi ukoliko se razlikuju inovativne aktivnosti poduzeća koja pripadaju različitim industrijskim granama. Zato je o tome provedeno istraživanje, a metodologija istraživanja razvijena je na osnovi OSLO Manuala - niza uputa za provođenje istraživanja o inovacijama. Hipoteza je rada da se poduzeća iz različitih industrijskih grana razlikuju prema razini inovativne aktivnosti, a to je istraživanjem i dokazano. Zaključno se u radu razmatra i priprema mjera kojima bi se poticala inovativna aktivnost na razini industrijskih grana.

Ključne riječi

inovacije; industrija; inovativne aktivnosti; mjere poticaja inovativnih aktivnosti

Hrčak ID:

9976

URI

https://hrcak.srce.hr/9976

Datum izdavanja:

25.4.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.199 *