Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača

Zoran Krupka
Andreja Škvorc


Puni tekst: hrvatski pdf 299 Kb

str. 113-125

preuzimanja: 2.128

citiraj


Sažetak

U situaciji kada na tržištu postoji brojna konkurencija koja nudi iste ili slične proizvode, poduzeća trebaju definirati točke različitosti pa pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke (naziv i znak marke, slogan, ambalaža i dr.). Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između marke i potrošača koji se temelji na zadovoljstvu i lojalnosti. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa sa snažnim markama.

Ključne riječi

identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača

Hrčak ID:

124760

URI

https://hrcak.srce.hr/124760

Datum izdavanja:

30.6.2014.

Posjeta: 4.043 *