Izvorni znanstveni članak
Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija
Višnja Rajić
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 341 Kb
str. 27-45
preuzimanja: 1.451
citiraj
APA 6th Edition
Rajić, V. (2013). Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 10 (1), 27-45. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/126483
MLA 8th Edition
Rajić, Višnja. "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 1, 2013, str. 27-45. https://hrcak.srce.hr/126483. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Rajić, Višnja. "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija." Pedagogijska istraživanja 10, br. 1 (2013): 27-45. https://hrcak.srce.hr/126483
Harvard
Rajić, V. (2013). 'Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 10(1), str. 27-45. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/126483 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Rajić V. Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 19.11.2024.];10(1):27-45. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126483
IEEE
V. Rajić, "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 1, str. 27-45, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126483. [Citirano: 19.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 115 Kb
str. 46-46
preuzimanja: 273
citiraj
APA 6th Edition
Rajić, V. (2013). Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 10 (1), 27-45. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/126483
MLA 8th Edition
Rajić, Višnja. "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 1, 2013, str. 27-45. https://hrcak.srce.hr/126483. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Rajić, Višnja. "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija." Pedagogijska istraživanja 10, br. 1 (2013): 27-45. https://hrcak.srce.hr/126483
Harvard
Rajić, V. (2013). 'Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 10(1), str. 27-45. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/126483 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Rajić V. Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 19.11.2024.];10(1):27-45. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126483
IEEE
V. Rajić, "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 1, str. 27-45, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126483. [Citirano: 19.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 115 Kb
str. 47-47
preuzimanja: 276
citiraj
APA 6th Edition
Rajić, V. (2013). Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 10 (1), 27-45. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/126483
MLA 8th Edition
Rajić, Višnja. "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 1, 2013, str. 27-45. https://hrcak.srce.hr/126483. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Rajić, Višnja. "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija." Pedagogijska istraživanja 10, br. 1 (2013): 27-45. https://hrcak.srce.hr/126483
Harvard
Rajić, V. (2013). 'Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 10(1), str. 27-45. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/126483 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Rajić V. Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 19.11.2024.];10(1):27-45. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126483
IEEE
V. Rajić, "Mogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 1, str. 27-45, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126483. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
Jedna od ključnih značajki obrazovnog sustava danas je neprestana potreba za promjenom uzrokovana društvenim promjenama i ekonomskim pritiskom. Ova učestala promjena može se prepoznati u brojnim reformama obrazovanja. Rad donosi prikaz rezultata istraživanja provedenog s ciljem utvrđivanja mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o mogućnostima unutarnje reforme primarnog obrazovanja, njenoj pedagoškoj opravdanosti i realnim mogućnostima za promjene u osobnom kontekstu učitelja. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji, neovisno o godinama staža, imaju pozitivno mišljenje o pedagoškoj opravdanosti unutarnje reforme implementacijom različitih oblika učeničkog samostalnog rada, oblika suradnje, izmijenjenih organizacijskih oblika nastave te razvoja manualnih vještina, a najpozitivnije procjenjuju implementaciju elemenata koji pospješuju učeničke manualne vještine. Ipak, utvrđene su značajne razlike u procjeni pedagoške opravdanosti i mogućnosti implementacije različitih elemenata reformskih pedagogija s obzirom na mjesto rada i županije iz koje učitelji dolaze. Svi učitelji značajno negativnije procjenjuju mogućnost implementacije elemenata reformskih pedagogija nego li njihovu pedagošku opravdanost. Ove rezultate potrebno je uzeti u obzir pri planiranju unutarnje reforme primarnog obrazovanja.
Ključne riječi
unutarnja reforma; primarno obrazovanje; reformske pedagogije
Hrčak ID:
126483
URI
https://hrcak.srce.hr/126483
Datum izdavanja:
21.5.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 3.581
*