Drvna industrija, Vol. 65 No. 4, 2014.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5552/drind.2014.1357
Model za ocjenjivanje radijskih oglasa o prodaji drvnih proizvoda
Leon Oblak
; Biotehnički fakultet Sveučilišta u Ljubljani, Slovenija
Branko Glavonjić
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Beogradu, Srbija
Sažetak
Tvrtke za preradu drva moraju stalno nastojati poboljšati ili barem zadržati svoj tržišni udio. Postoji nekoliko načina da se to postigne, među kojima je i oglašavanje. Kad tvrtke za preradu drva odlučuju o
oglašavanju, više će se njih odlučiti za radijsko nego za televizijsko oglašavanje, jer su radijski oglasi jeftiniji. Tvrtke trebaju pripremiti oglase koji će potrošačima biti atraktivni i koji će im se svidjeti. Stoga moraju uzeti u obzir niz kriterija, kao i činjenicu da su neki kriteriji važniji od drugih. U radu je primijenjena AHP analiza kako bi se utvrdilo mišljenje tržišnih profesionalaca o važnosti kriterija u radijskom oglašavanju drvnih proizvoda. Na temelju rezultata razvijen je model vrednovanja radijskih oglasa te je ispitan na slučajnom uzorku ispitanika koji su ocijenili uzorak radijskih oglasa tvrtki za preradu drva.
Ključne riječi
tvrtka za preradu drva; drvni proizvodi; radijski oglas; AHP analiza; anketa
Hrčak ID:
132189
URI
Datum izdavanja:
7.1.2015.
Posjeta: 2.603 *