Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.10.1.2015.03
PRIKAZ PROSTORA U DJEČJEM CRTEŽU
Marija Mikulić Bošnjak
; OŠ Blage Zadre, Vukovar i OŠ Luke Botića, Viškovci
Davorka Brešan
; Učiteljski fakultet u Osijeku
Sažetak
Istraživanje se odnosi na načine na koje djeca mlađe školske dobi percipiraju prostor i prikazuju na određenom formatu te kako uočavaju, otkrivaju i likovno izražavaju otkriveno.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 92 učenika, a neki zanimljivi radovi su analizirani. Uočene su pravilnosti u smislu da pojedini načini prikaza prostora prevladavaju kod određenoga uzrasta.
Upravo će te pravilnosti biti uočene i obrazložene na primjerima dječjih radova dobivenim ovim istraživanjem.
Ključne riječi
Prostor; perspektiva; emocijska proporcija; transparentnost prikaza (rendgenski prikaz); prikaz akcije u fazama kretanja (vremenska dimenzija); rasklapanje i prevaljivanje oblika; vertikalna i obrnuta perspektiva; poliperspektiva
Hrčak ID:
148515
URI
Datum izdavanja:
1.6.2015.
Posjeta: 7.782 *