Izvorni znanstveni članak
Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.
Lovorka Magaš Bilandžić
orcid.org/0000-0002-8654-0635
; Odsjek za povijest umjetnosti, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Sažetak
Međunarodna Izložba reklame održala se 1934. godine u sklopu Proljetnoga Zagrebačkog zbora i predstavila bogatu zbirku reklamnog stručnjaka Theodora Lacha iz Graza nadopunjenu primjerima »jugoslavenske nacionalne reklame« i radovima domaćih grafičkih dizajnera. Bila je poučnog karaktera i na temelju brojnih primjera grafičkog oblikovanja – od oglasa i novinskih kampanja do plakata i reklamnog korza – pružila opsežan uvid u različite segmente sve popularnije reklamne znanosti. U radu se na temelju arhivske građe, onodobnog tiska i pronađenih fotografija rekonstruira tijek organizacije izložbe, analiziraju njezini pojedini aspekti te razmatra uloga manifestacije u povijesti hrvatskoga grafičkog dizajna.
Ključne riječi
reklama; grafički dizajn; izložba; Theodor Lach; Zagrebački zbor; Sergije Glumac; Atelier Tri
Hrčak ID:
167306
URI
Datum izdavanja:
25.11.2015.
Posjeta: 1.688 *