Pregledni rad
Internet i evangelizacija – izazovi i mogućnosti
Jure Strujić
orcid.org/0000-0001-9524-2763
; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu
Sažetak
U članku se na temelju uvida u nastanak nove kulture, koja kao svoju temeljnu odrednicu ima internet i virtualne društvene mreže, pućuje na nove komunikacijske alate koji proširuju mogućnosti evangelizacijskog djelovanja, što pred Crkvu postavlja značajne izazove. Crkva je pozvana da nove komunikacijske mogućnosti, a posebno nove društvene servise koristi ne samo kao evangelizacijsku oglasnu ploču nego kao izazov da “digitalni kontinent” obogati evanđeljem, koristeći dinamičnost dvosmjerne komunikacije koja valorizira govor i slušanje, argumente i svjedočanstvo kršćanskoga digitalnog profila. Mnogobrojni su mrežni servisi putem kojih se ovo može ostvariti, ponajprije Facebook, YouTube, Blog servisi, Instagram, Twitter, te aktivno korištenje sve brojnijih aplikacija za mobilne uređaje, za što su u radu pruženi i konkretni primjeri. Sve te nove mogućnosti, međutim, također otvaraju moralna i etička pitanja na koja se od Crkve očekuje jasan odgovor. U završnom dijelu rada predočene su praktične mogućnosti evangelizacije korištenjem suvremenih medija i društvenih mreža te se predlažu načini na koje bi se suvremeni mediji mogli još bolje iskoristiti u novoj evangelizaciji.
Ključne riječi
Crkva; evangelizacija; internet; društvene mreže; mobilne aplikacije
Hrčak ID:
188977
URI
Datum izdavanja:
10.10.2017.
Posjeta: 2.620 *