Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5559/di.26.4.05

Upravljanje političkim imidžom kroz direktnu i medijatiziranu komunikaciju: hrvatski predsjednički izbori 2014./2015.

Maja Šimunjak orcid id orcid.org/0000-0001-8263-272X ; Faculty of Arts and Creative Industries, Middlesex University, London
Dubravka Sinčić Ćorić ; Faculty of Economics and Business, Zagreb
Ružica Brečić ; Faculty of Economics and Business, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 229 Kb

str. 539-560

preuzimanja: 1.730

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga rada istražiti što se o kreiranju vlastita imidža može
iščitati iz javne komunikacije političkih aktera te postoje li u ovom
kontekstu razlike između političarove komunikacije u medijima i
one s društvenih mreža. Istraživanje je provedeno analizom
sadržaja izjava u medijima predsjedničkih kandidata u izborima
za hrvatskoga predsjednika 2015./2016. godine te analizom
izjava koje su ti kandidati objavili na svojim društvenim
mrežama. Rezultati pokazuju da kandidati nisu rabili društvene
mreže za razmjenu privatnih informacija, humanizaciju imidža i
kreiranje imidža vođe. Naprotiv, analiza pokazuje da unatoč
rastu važnosti društvenih mreža te volji i vještini političara u
njihovoj upotrebi, tradicionalni mediji, poput dnevnih novina,
ostaju jedan od ključnih kanala kojima se birači mogu informirati
o političkim procesima tijekom predsjedničkih izbora.

Ključne riječi

social media; traditional media; image; election campaign; presidential elections

Hrčak ID:

191037

URI

https://hrcak.srce.hr/191037

Datum izdavanja:

28.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.646 *