Ekonomska misao i praksa, Vol. 3 No. 1, 1994.
Prethodno priopćenje
POSLOVNE STRATEGIJE TVRTKE
Frano Ljubić
; Ekonomski fakultet Mostar
Sažetak
S teorijskog stajališta, postoji gotovo neograničen broj mogućnosti (varijanti) angažiranja tvrtke na tržištu. Za koju će se inačicu tvrtka odlučiti, ovisi o ciljevima koje želi postići, o njezinim mogućnostima i mogućnostima tržišta na kojem (ili na kojima) namjerava ostvariti planirane ciljeve. Za utvrđivanje ciljeva tržišnog nastupa i njihovu provedbu, potreban je strateški pristup, strateško planiranje i znanstveni pristup odabiru odgovarajuće strategije tržišnog nastupa.
Ključne riječi
strategija; taktika; strateško i operativno planiranje; generičke strategije; karakter gospodarske grane; karakter tvrtke; razlikovna prednost tvrtke
Hrčak ID:
221983
URI
Datum izdavanja:
7.6.1994.
Posjeta: 1.370 *