Pregledni rad
https://doi.org/10.46640/imr.9.16.4
Može li intrakomunikologija pripomoći filozofiji medija?
Fahira Fejzić-Čengić
orcid.org/0000-0002-6915-5882
; Fakultet političkih nauka, Sveučilište u Sarajevu
Sažetak
Jednom prilikom je poznati istraživač i nobelovac Bruce Lipton u toku 2014. godine dokazao da ljudske misli, ne samo razmišljanje, su energija, one su stvarne i imaju moć. ‘Nemojte sumnjati u to što naređujete svom tijelu i umu...Ako su misli slabe i život je takav. Naše misli su energija i imaju moć da stvaraju.’Mogu to biti jednostavna povezivanja, analogije, kombinacije ili zrela koherentna zaključivanja. Potom, na višim umnim razinama ljudsko mišljenje porađa često vrlo značajne, pa na momente i ingeniozne i grandiozne misli koje potom postaju nosioci novih energija, društvenih izuma, praksi i međuljudskih odnosa koji su bili dotad nezamislivi. Ljudske misli su moć.
Ključne riječi
intrakomunikologija; nova lična percepcija; disanje; dobro; zlo; placeo; nacebo
Hrčak ID:
238330
URI
Datum izdavanja:
27.5.2020.
Posjeta: 1.411 *