Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.49
BRENDOVI, MLADI I KRIZA EMOCIONALNE PISMENOSTI
Danijel Labaš
; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija
Stipan Rimac
; Fabular
Sažetak
Rad se bavi temom brendinga, jednom od vodećih marketinških metoda pomoću koje svjetske tvrtke grade svoje pozicije na svjetskim tržištima. U radu se tumači i analizira teorijski pregled ključnih pojmova – brenda, brendinga, brend identiteta i imidža te se opisuju najčešće korišteni modeli u izgradnji brenda. Poseban naglasak u okviru emocionalne inteligencije i emocionalne pismenosti u radu stavljen je na emocionalni brending koji se definira kao strateški pristup, orijentiran u potpunosti na potrošače te za cilj ima izgraditi duboke i iskrene veze. U središtu su ovoga rada potrošači i potencijalni rizici koje proizlaze iz odnosa s brendom. Rizici se mogu promatrati dvostruko − na moralnoj i komercijalnoj razini, a cilj je rada ukazati na važnost emocionalne pismenosti prilikom interpretacije poruka i emocija koje nam nameću brendovi. U sklopu rada provedeno je kvantitativno istraživanje na studentskoj populaciji, a cilj je otkriti i istražiti razinu i razloge emocionalne povezanosti s brendovima koje koriste te istražiti načine i mehanizme pomoću kojih mladi ulaze u interakciju s njima.
Ključne riječi
emocionalni brending; oglašavanje; emocionalna pismenost; krizno komuniciranje; psihologija potrošača
Hrčak ID:
240819
URI
Datum izdavanja:
30.6.2020.
Posjeta: 2.506 *