Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/zefzg.2020.2.35

Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama

Jelena Manojlović ; Bolton Croatia, Savska Opatovina 36, 10000 Zagreb
Morana Fudurić orcid id orcid.org/0000-0002-7710-5842 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 338 Kb

str. 35-50

preuzimanja: 423

citiraj


Sažetak

Kreativne i kulturne industrije (KKI) promoviraju se kao važna komponenta „novih gospodarstava“ koja će potaknuti budući gospodarski rast, što se prema hrvatskim podacima o BDP-u periodu od 2009. do 2013. i potvrdilo. One su jedine koje su imale rast BDP-a za vrijeme krize. Ovaj rad se bavi proučavanjem povezanosti strateške orijentacije na proizvod i na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca te percipiranom uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama u Republici Hrvatskoj. Provedeno je kvantitativno istraživanje na namjernom prigodnom uzorku zaposlenika poduzeća koja djeluju u sklopu KKI. U istraživanju su se koristile postojeće skale, dok je instrument istraživanja bio visoko strukturirani anketni upitnik distribuiran elektroničkim putem. Rezultati istraživanja su pokazali da inovativnost proizvoda za kupca i orijentacija na kupca imaju statistički značajna pozitivna utjecaj na percipiranu uspješnost poduzeća u KKI.

Ključne riječi

strateška orijentacija; orijentacija na proizvod; orijentacija na kupca; kreativne i kulturne industrije; inovativnost proizvoda; uspješnost poduzeća

Hrčak ID:

247694

URI

https://hrcak.srce.hr/247694

Datum izdavanja:

14.12.2020.

Posjeta: 1.339 *