Prethodno priopćenje
Analiza stanja kulturne ponude ludbreške Podravine – empirijsko istraživanje
Andreja Rudančić
orcid.org/0000-0002-1075-2906
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
Petar Mišević
; Sveučilište Sjever, Koprivnica
Tatjana Jagić
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
Sažetak
Danas je kulturna baština i kulturni turizam jedno od najvećih i najbrže razvijajućih turističkih tržišta u svijetu. Procjenjuje se da četiri od deset turista odabiru putovanje u destinacije motivirani kulturnom ponudom mjesta. To samo prikazuje porast potražnje za kulturnim turizmom i kulturnom baštinom kao diversifikacija ponude u turizmu. Zahtjevnosti turista proizlaze iz potrage za autentičnim iskustvima kojima akumuliraju nove doživljaje, iskustva i znanje. Svrha ovog rada je provesti empirijsko istraživanje čimbenika na strani potražnje koji oblikuju sustav kulturno turističke ponude. Za analizu slučaja, odabrala se ludbreška Podravina koja obiluje potencijalima za razvoj iste. Sinteza rezultata, nalaza i zaključaka ovog istraživanja biti će korištena za oblikovanje određenih kritičnih preporuka i vrijednih smjernica za unapređenje kulturno turističke ponude u destinaciji.
Ključne riječi
kulturna baština; kulturni turizam; turistička potražnja; ludbreška Podravina
Hrčak ID:
248868
URI
Datum izdavanja:
1.12.2020.
Posjeta: 1.474 *