Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Paradoksi Interneta kao komunikacijskog medija

Goran Bubaš


Puni tekst: hrvatski pdf 237 Kb

str. 5-23

preuzimanja: 3.819

citiraj


Sažetak

Uz brz tehnološki razvoj i sve širu primjenu Interneta u različitim ljudskim
aktivnostima i djelatnostima, javljaju se i neobične, intrigantne ili neočekivane pojave
vezane uz taj komunikacijski medij. Nakon utvrđivanja većeg broja takvih kontroverzi
ili paradoksa Interneta, provedena je njihova analiza i podjela u sljedeće kategorije:
psihosocijalni, društveno-politički, ekonomski, tehnološki, informacijski i masmedijski
fenomeni. Zaključuje se kako se paradoksi Interneta trebaju promatrati kao dio procesa
pomalo kaotičnog razvoja, uvođenja i prihvaćanja tog individualiziranog i masovnog
komunikacijskog medija.

Ključne riječi

Internet; komunikacijski mediji; masovni mediji

Hrčak ID:

23367

URI

https://hrcak.srce.hr/23367

Datum izdavanja:

12.12.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.305 *