Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.46640/imr.10.18.8
Ekologija i mediji
Mirko Jakovljević
orcid.org/0000-0002-3443-0944
; Visoka škola za komunikaciju, Beograd
Sažetak
Početak novog tisućljeća i prethodnih petnaest godina karakterizira, svjedoci smo, buđenje ljudske svijesti kada je riječ o ekologiji i zaštiti okoliša. Čovjek koji preživi u doba digitalnih tehnologija polako razvija svijest da je potrebna nova organizacija društva i života u vremenu opterećenom modernim tehnologijama i pretjeranom upotrebom prirodnih resursa, a na nekim mjestima i već devastiranom i degradiranom okolišu. Suvremeno gospodarstvo preživljava od upotrebe živih i neživih prirodnih resursa. Došlo je do zagađenja zraka, vode, zemlje, izumiranja životinjskih vrsta. Iz tog su se razloga čisto ekološki problemi rješavali proizvodnjom i emitiranjem niza ekoloških programa na lokalnim, regionalnim i globalnim medijima. Ulazeći dublje u problem, moramo vidjeti da se problem mora riješiti prevladavanjem ekonomskih imperativa, istodobno, jačanjem etike svih ljudi na planetu, što bi dovelo do usvajanja obvezujućih normi koje bi utjecale na ljudsko ponašanje kada se radi o ekologiji i zaštiti okoliša. Mediji u tome moraju igrati ključnu ulogu.
Ključne riječi
ekologija; mediji; okoliš; etika; održivi razvoj
Hrčak ID:
257927
URI
Datum izdavanja:
26.5.2021.
Posjeta: 1.352 *