Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/tab.18.2021.10
Organizacija i izvođenje kolegija Praksa u nastavi japanskog jezika i kulture
Nagisa Moritoki Škof
Stefani Silli
Sažetak
Globalni trend sve većeg rasta broja učenika japanskog jezika ukazao je i na pojavu potrebe u Hrvatskoj za osnivanjem obrazovnih ustanova (osnovno, srednje i visoko obrazovanje; neformalno obrazovanje) za učenje japanskog jezika, a posljedično i obrazovanjem i stvaranjem nove generacije kvalificiranih mladih učitelja, s adekvatnom teorijskom i praktičnom pozadinom i znanjem japanske didaktike i pedagogije.
Cilj ovog rada je analizirati i opisati organizaciju i izvođenje kolegija Praksa u nastavi japanskog jezika i kulture na prvoj godini diplomskog studija Japanologije, osvrćući se i na izazove i ograničenja koja su proizašla zbog situacije s pandemijom bolesti Covid-19 i online izvođenja nastave. Nadalje, rad će također raspraviti i ulogu nastavnika kao moderatora/facilitatora, studenata kao praktikanta i polaznika kao učenika na intenzivnom dvotjednom online tečaju za građane, koji je dio gore spomenutog diplomskog kolegija. Na kraju, rad će se, na temelju rezultata i odgovara dobivenih iz ankete provedene na polaznicima tečaja (učenici), zatim saznanja iz izvješća samoevaluacije studenata (praktikanata) o obavljenoj praksi te evaluacije nastavnika, osvrnuti na poboljšanje znanja i vještina praktikanata na praksi.
Ključne riječi
edukacija nastavnika; japanski kao strani jezik; silabus; nastavni plan; podučavanje japanskog jezika; cjeloživotno učenje; autonomnost; facilitator; visokoškolsko obrazovanje
Hrčak ID:
265776
URI
Datum izdavanja:
24.11.2021.
Posjeta: 1.455 *