Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

O socijalnom poduzetništvu u svijetu i u Republici Hrvatskoj

Marica Škrtić
Mihaela Mikić


Puni tekst: hrvatski pdf 552 Kb

str. 153-163

preuzimanja: 7.209

citiraj


Sažetak

Socijalno poduzetništvo kao koncept koji integrira stvaranje ekonomske i socijalne vrijednosti, prisutan je u teoriji i u praksi već jedno stoljeće, i to na globalnoj razini. Isto tako i poduzetništvo u privatnom sektoru može djelovati u socijalnom duhu. Većina poduzeća i organizacija u privatnom sektoru stvara značajne društvene vrijednosti u obliku zaposlenja, unapređenja uvjeta rada, konkurentskog okruženja, pružanja potrebnih proizvoda i usluga, a i sam porez koji ti subjekti plaćaju dalje se koristi u socijalne svrhe. S konceptom socijalnog poduzetništva hrvatska javnost upoznata je tek nedavno, dok je sam snažniji razvoj broja socijalnih poduzetnika započeo nakon Domovinskog rata.

Ključne riječi

Socijalno poduzetništvo; društvene promjene; socioekonomske strukture; poslovna etika

Hrčak ID:

26128

URI

https://hrcak.srce.hr/26128

Datum izdavanja:

1.12.2007.

Posjeta: 10.853 *