Pregledni rad
O socijalnom poduzetništvu u svijetu i u Republici Hrvatskoj
Marica Škrtić
Mihaela Mikić
Sažetak
Socijalno poduzetništvo kao koncept koji integrira stvaranje ekonomske i socijalne vrijednosti, prisutan je u teoriji i u praksi već jedno stoljeće, i to na globalnoj razini. Isto tako i poduzetništvo u privatnom sektoru može djelovati u socijalnom duhu. Većina poduzeća i organizacija u privatnom sektoru stvara značajne društvene vrijednosti u obliku zaposlenja, unapređenja uvjeta rada, konkurentskog okruženja, pružanja potrebnih proizvoda i usluga, a i sam porez koji ti subjekti plaćaju dalje se koristi u socijalne svrhe. S konceptom socijalnog poduzetništva hrvatska javnost upoznata je tek nedavno, dok je sam snažniji razvoj broja socijalnih poduzetnika započeo nakon Domovinskog rata.
Ključne riječi
Socijalno poduzetništvo; društvene promjene; socioekonomske strukture; poslovna etika
Hrčak ID:
26128
URI
Datum izdavanja:
1.12.2007.
Posjeta: 10.853 *