Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 3.119 Kb
str. 755-755
preuzimanja: 188
citiraj
APA 6th Edition
(2022). Reklame. Društvena istraživanja, 31 (4), 755-755. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/287717
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 31, br. 4, 2022, str. 755-755. https://hrcak.srce.hr/287717. Citirano 02.12.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 31, br. 4 (2022): 755-755. https://hrcak.srce.hr/287717
Harvard
(2022). 'Reklame', Društvena istraživanja, 31(4), str. 755-755. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/287717 (Datum pristupa: 02.12.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2022 [pristupljeno 02.12.2024.];31(4):755-755. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/287717
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.31, br. 4, str. 755-755, 2022. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/287717. [Citirano: 02.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
287717
URI
https://hrcak.srce.hr/287717
Datum izdavanja:
23.12.2022.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 726
*