Prethodno priopćenje
ČIMBENICI POVEZANI S ONLINE GRUPNOM KUPOVINOM UZ STATIČKE CIJENE
Antonia Bralić
; Faculty of Economics, University of Split
Mario Jadrić
; Faculty of Economics, University of Split
Maja Ćukušić
orcid.org/0000-0002-7553-8273
; Faculty of Economics, University of Split
Sažetak
Brojni znanstvenici istražuju ključne utjecaje na online ponašanje kupaca i spremnost za obavljanjem online transakcija. Širenje online stranica za grupnu kupovinu bez sumnje mijenja marketinške strategije i navike kupaca. Svrha ovog istraživanja je istražiti i identificirati ključne čimbenike koji utječu na kupovinu s internetskih stranica za grupnu kupovinu među studentskom populacijom. Kako bi se analizirala tema istraživanja rabila se anketa među skupinom studenata u nadziranom okruženju. U skladu s važnim spoznajama vezanim uz ključne utjecaje, regresijska analiza pokazala je da su povjerenje, transakcijski trošak i percipirana sigurnost značajni utjecaji na namjeru studenata da se uključe u online grupnu kupovinu, dok privatnost na internetu ne utječe.
Ključne riječi
Grupna kupovina; online kupovina; povjerenje; percipirana sigurnost; trošak transakcije
Hrčak ID:
123479
URI
Datum izdavanja:
26.6.2014.
Posjeta: 1.938 *