Stručni rad
https://doi.org/10.56321/IJMBS.10.16.41
FOMO MARKETING: USPJEŠNA STRATEGIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA?
Matea Matić Šošić
; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik, Hrvtaska
Sažetak
Kao rezultat nekontroliranog rasta informacija i preopterećenosti digitalnim ažuriranjima javlja se „strah od propuštanja“, popularno poznat pod nazivom FOMO (Fear Of Missing Out). FOMO je osobito važan na području marketinga te je uspješno korišten u oglašivačkim porukama za pokretanje prodaje i poticanje impulzivnosti u kupovnim ponašanjima korisnika. FOMO ili strah od propuštanja je moćan alat za poticanje angažmana i konverzije u digitalnom okruženju. Međutim, navedeni koncept može imati i negativne učinke na poslovanje i percepciju korisnika ako se s njim ne postupa odgovorno. Iskorištavanje FOMO tehnika može dovesti do nepovjerenja potrošača i negativne percepcije marke što za posljedicu ima i negativno poslovanje u digitalnom okruženju. Iako FOMO ponekad ima negativan učinak, implementacija FOMO tehnika može potaknuti korisnike na kupnju novih proizvoda što će za posljedicu imati pozitivan učinak kao što je povećanje prodaje za poduzeće. Ovaj rad pruža uvid u sveobuhvatnu analizu FOMO marketinga na društvenim mrežama te negativnim učincima FOMO tehnika na lojalnost i potrošnju korisnika koju mogu razviti kao posljedica pretjeranog angažmana na platformama društvenih mreža.
Ključne riječi
digitalno okruženje; društvene mreže; FOMO marketing; ponašanje potrošača
Hrčak ID:
323481
URI
Datum izdavanja:
10.12.2024.
Posjeta: 0 *