Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.3935/rsp.v6i3.283
Privatne škole i obrazovna politika u Hrvatskoj
Denisa Krbec
; Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković” Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Definiranjem “privatne škole s pravom javnosti” u hrvatskom je obrazovnom sustavu otvoren proces institucionalizacije javnog interesa na kvalitativno novim načelima. Decentralizacijom, komercijalizacijom i potom privatizacijom kvalitativno se povećavaju mogućnosti različitih organizacijskih rješenja u obrazovanju. U radu je predstavljen analitički okvir definiranja obrazovne politike u tranzicijskim uvjetima. Istodobno se proces privatizacije prati kao oblik društvene inovacije u funkciji promjena u obrazovanju.
Ključne riječi
obrazovna politika; privatne škole; regulacija; društvene inovacije; Hrvatska
Hrčak ID:
29983
URI
Datum izdavanja:
1.3.1999.
Posjeta: 5.988 *