Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Upravljanje markama slovenskih izvoznih poduzeća

Aleksandra Pisnik Korda ; Ekonomsko-poslovna Fakulteta, Univerza v Mariboru
Boris Snoj ; Ekonomsko-poslovna Fakulteta, Univerza v Mariboru


Puni tekst: engleski pdf 275 Kb

str. 7-23

preuzimanja: 906

citiraj


Sažetak

U radu se opisuju neke od karakteristika upravljanja markom na primjeru slovenskih poduzeća koja intenzivno internacionaliziraju svoje poslovanje. Na uzorku od 200 najvećih slovenskih izvoznih poduzeća autori istražuju utjecaj internacionalizacije poslovanja na strategije elemenata marketinškog miksa te pokušavaju otkriti najčešće unutarnje i vanjske prepreke internacionalizaciji koje utječu na najvažnije marke poduzeća. Autori također analiziraju važnost dugogodišnjeg iskustva i znanja o tržištu u jačanju učinkovitosti marke i ugleda poduzeća. Isto tako, žele utvrditi koriste li poduzeća s višim stupnjem internacionalizacije poslovanja veći broj manje opipljivih kriterija za procjenu uspješnosti marke u odnosu na ona s manjim stupnjem internacionalizacije.

Ključne riječi

upravljanje markom; internacionalizacija poslovanja; Slovenija

Hrčak ID:

52783

URI

https://hrcak.srce.hr/52783

Datum izdavanja:

16.7.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.672 *