Tehnički vjesnik, Vol. 17 No. 3, 2010.
Prethodno priopćenje
Utjecaj upravljanja na kreativnost i transfer znanja u akademskom virtualnom poduzeću
Nuša Fain
; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia
Miro Kline
; Faculty of Social Sciences, Kardeljeva ploščad 5, 1000 Ljubljana, Slovenia
Nikola Vukašinovič
; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia
Jože Duhovnik
; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia
Sažetak
U konkurentnom okruženju utemeljenom na znanju povećana je uloga kreativnosti u razvoju novog proizvoda (RNP). Sveučilište kao pružatelj znanstvenog i tehnološkog znanja postalo je ključni igrač u RNP, kao dobavljač znanja i ljudskog kapitala i kao fizički prostor za nova poduzeća. Granice između znanosti i tehnologije, sveučilišta i industrije su fluidne. Ovaj članak istražuje stoga okolišne, strateške i organizacijske faktore koji utječu na inovacije u RNP procesu na primjeru akademskog virtualnog poduzeća (VP) koje je primijenjeno u oblikovanju kolegija Realizacija europskog globalnog proizvoda. VP predstavlja kreativnu radnu okolinu za studente, gdje oni djeluju kao pravi profesionalci u rješavanju stvarnog problema oblikovanja (konstruiranja).
Ključne riječi
akademsko virtualno poduzeće; kreativnost; inovativnost; gospodarstvo zasnovano na znanju; RNP proces
Hrčak ID:
59648
URI
Datum izdavanja:
30.9.2010.
Posjeta: 2.528 *