Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Elementi organizacijske kulture koji vode do poslovne izvrsnosti

Zlatka Meško Štok ; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija
Mirko Markič orcid id orcid.org/0000-0002-5370-7355 ; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija
Andrej Bertoncelj ; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija
Maja Meško ; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 205 Kb

str. 303-318

preuzimanja: 12.053

citiraj


Sažetak

Glavni cilj istraživanja bio je odrediti razvoj konceptualnog okvira, da bi se razumio utjecaj organizacijske kulture na poslovnu izvrsnost u srednjim i velikim slovenskim poduzećima. U našem istraživanju težište je stavljeno na važnost uloge komunikacijske strukture, međuljudskih odnosa, motivacije i stimulacije zaposlenika kao dio organizacijske kulture kod 825 menadžera u srednjim i velikim slovenskim poduzećima. Cilj je bio saznati da li ti elementi doprinose poslovnoj izvrsnosti poduzeća. Kvantitativno propitivanje podataka izvršeno je metodom analize varijante. Polazna pretpostavka podržana je značajnim razlikama, kao rezultatima istraživanja, u gore navedenim elementima i poslovnim izvrsnostima poduzeća. Moguće je zaključiti, da odgovarajuće komunikacijske strukture, međuljudski odnosi, motivacija i stimulacija, kao dio organizacijske kulture, pozitivno djeluju na poslovnu izvrsnost u poduzećima

Ključne riječi

poduzeća; poslovna izvrsnost; organizacijska kultura; komunikacija; međuljudski odnosi; motivacija zaposlenika; stimulacija

Hrčak ID:

62362

URI

https://hrcak.srce.hr/62362

Datum izdavanja:

20.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 17.506 *