Prethodno priopćenje
Elementi organizacijske kulture koji vode do poslovne izvrsnosti
Zlatka Meško Štok
; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija
Mirko Markič
orcid.org/0000-0002-5370-7355
; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija
Andrej Bertoncelj
; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija
Maja Meško
; Fakulteta za Management Univerze na Primorskem, Koper, Slovenija
Sažetak
Glavni cilj istraživanja bio je odrediti razvoj konceptualnog okvira, da bi se razumio utjecaj organizacijske kulture na poslovnu izvrsnost u srednjim i velikim slovenskim poduzećima. U našem istraživanju težište je stavljeno na važnost uloge komunikacijske strukture, međuljudskih odnosa, motivacije i stimulacije zaposlenika kao dio organizacijske kulture kod 825 menadžera u srednjim i velikim slovenskim poduzećima. Cilj je bio saznati da li ti elementi doprinose poslovnoj izvrsnosti poduzeća. Kvantitativno propitivanje podataka izvršeno je metodom analize varijante. Polazna pretpostavka podržana je značajnim razlikama, kao rezultatima istraživanja, u gore navedenim elementima i poslovnim izvrsnostima poduzeća. Moguće je zaključiti, da odgovarajuće komunikacijske strukture, međuljudski odnosi, motivacija i stimulacija, kao dio organizacijske kulture, pozitivno djeluju na poslovnu izvrsnost u poduzećima
Ključne riječi
poduzeća; poslovna izvrsnost; organizacijska kultura; komunikacija; međuljudski odnosi; motivacija zaposlenika; stimulacija
Hrčak ID:
62362
URI
Datum izdavanja:
20.12.2010.
Posjeta: 17.506 *