Skoči na glavni sadržaj

International Journal of Engineering Business Management

logo International Journal of Engineering Business Management

Okvir i teme časopisa “International Journal of Engineering Business Management” je časopis istraživačkog tipa, kojem je cilj promocija integriranog i multidisciplinrnog razvitka upravljanja, poslovanja i menadžmenta. Središnje teme časopisa povezane su s dizajnom, razvitkom i primjenjivanjem novih metoda i tehnologija kojima se žele postići strateška i operativna poboljšanja u organizaciji današnje dinamičke poslovne infrastrukture na globalnom planu. Pokrivena područja uključuju inovacije, razvoj proizvoda, zadovoljstvo kupaca tim proizvodima, menadžment ljudskih resursa, ekonomsko i financijsko planiranje, pravna i korporativna upravljanja, rukovođenje projektima, logistika i transport nabavnog lanca, operativne strategije i strategije proizvodnje, virtualna i globalna gospodarstvena mreža, e-proizvodnja, menadžment kvalitete, menadžment rizika u gospodarstvu, menadžment znanja, informacijski sustavi potpore. IJEBM potiče sistematični i cjeloviti koncept kako bi se omogućio ekonomski i društveni razvitak menadžmenta novih poslovnih tehnologija koje su ujedno u skladu s okolinom. Cilj časopisa je postati svjetska istraživačka baza u kojoj bi znanstvenici, menadžeri i razni stručnnjaci objavljivali znanstvena istraživanja na globalnom planu. Teme interesa uključuju sljedeće, no nisu ograničene samo na njih: konkurentni dizajn produkta i inovacije operativne i manufakturne strategije menadžment znanja i znanstvene inovacije informacijski sustavi podrške industrijsko upravljanje u vidu poboljšanja poslovanja upravljanje logistikom i transportom modeliranje i simulacija industrijskih i poslovnih sustava menadžment kvalitete i “six sigma” automatizacija industrijskih procesa i sustava izvedba proizvodnje i mjerenje produktivnosti menadžment lanca proizvodnje i virtualna gospodarstvena mreža Ciljana publika Časopis je namijenjen stručnjacima u praksi i istraživačima u području upravnog menadžmenta poslovanja, kao i akademskim stručnjacima te dosadašnjim istraživačima, polaznicima doktorskog studija i drugim stručnjacima koji su zainteresirani za saznanja o rezultatima istraživanja u području upravnog poslovnog menadžmenta.

  • Recenzija: vanjske recenzije, pretežito inozemna, svi radovi, dvostruko slijepa, dvostruka
  • Prva godina izlaženja: 2009.
  • Učestalost izlaženja: 1
  • Područja pokrivanja: Informacijske i komunikacijske znanosti, Ekonomija, Tehničke znanosti, Prirodne znanosti
  • Uključen u Hrčak: 09.03.2011.
  • Prava korištenja: Svi članci imaju slobodan pristup (tzv. Open Access) i nastali su pod ne-komercijalnom “Creative Commons” licencom, pod kojom je dopušteno kopiranje, distribucija te prenošenje i prilagođavanje rada u bilo kojem mediju, sve pod uvjetom da se rad propisno citira. Za autore: Nakon objave svojeg rada (na InTech web-stranicama) zadržava se pravo ponovnog publiciranja cijelog rada ili nekih njegovih dijelova u sklopu bilo koje druge publikacije u kojoj su oni navedeni kao autori. Dopuštena im je također bilo kakva privatna upotreba rada. Međutim, pri svakom ponovnom publiciranju, referenciranju, ili privatnoj upotrebi mora biti jasno naveden izvor originalne publikacije. Za čitatelje: Spomenuta licenca dopušta downloadanje, kopiranje i nadogradnju publiciranog rada, sve dok to nije u svrhu izravnog profita i sve dokle god su autor i izdavač propisno citirani.