APA 6th Edition Vrbinc, A. i Vrbinc, M. (2011). Creative use of idioms in satirical magazines. Jezikoslovlje, 12 (1), 75-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72536
MLA 8th Edition Vrbinc, Alenka i Marjeta Vrbinc. "Creative use of idioms in satirical magazines." Jezikoslovlje, vol. 12, br. 1, 2011, str. 75-91. https://hrcak.srce.hr/72536. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition Vrbinc, Alenka i Marjeta Vrbinc. "Creative use of idioms in satirical magazines." Jezikoslovlje 12, br. 1 (2011): 75-91. https://hrcak.srce.hr/72536
Harvard Vrbinc, A., i Vrbinc, M. (2011). 'Creative use of idioms in satirical magazines', Jezikoslovlje, 12(1), str. 75-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72536 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver Vrbinc A, Vrbinc M. Creative use of idioms in satirical magazines. Jezikoslovlje [Internet]. 2011 [pristupljeno 13.04.2021.];12(1):75-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72536
IEEE A. Vrbinc i M. Vrbinc, "Creative use of idioms in satirical magazines", Jezikoslovlje, vol.12, br. 1, str. 75-91, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72536. [Citirano: 13.04.2021.]
Sažetak U ovom članku prikazat ćemo preinačene idiome u dvama satiričkim časopisima: The Private
Eye i The Week. Preinake nisu institucionalizirane i stoga ih je teško naći u frazeološkim rječnicima. Kreativne preinake idioma djelo su pojedinca ili pisca koji time želi postići poseban
učinak. Stvaranje je i razumijevanje preinačenih idioma zahtjevan proces, kako za tvorca takvih idioma tako i za njihove interpretatore. U ovoj ćemo studiji pokazati da se idiomi najčešće
proširuju dodavanjem jednoga ili više elemenata njihovom temeljnom obliku. U nekim je slučajevima temeljni oblik ostao neizmijenjen; u drugima, pak, on je izmijenjen u značajnom opsegu. Preinačeni idiomi doprinose stilističkom učinku teksta, što se očituje u pojačanju učinka
same poruke.