hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu

Roko Babić ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Aleksandra Krajnović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Anita Radman Peša   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3767-0676 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru

Puni tekst: hrvatski, pdf (964 KB) str. 48-68 preuzimanja: 13.440* citiraj
APA 6th Edition
Babić, R., Krajnović, A. i Radman Peša, A. (2011). Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu. Oeconomica Jadertina, 1 (2), 48-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/75179
MLA 8th Edition
Babić, Roko, et al. "Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu." Oeconomica Jadertina, vol. 1, br. 2, 2011, str. 48-68. https://hrcak.srce.hr/75179. Citirano 06.06.2020.
Chicago 17th Edition
Babić, Roko, Aleksandra Krajnović i Anita Radman Peša. "Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu." Oeconomica Jadertina 1, br. 2 (2011): 48-68. https://hrcak.srce.hr/75179
Harvard
Babić, R., Krajnović, A., i Radman Peša, A. (2011). 'Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu', Oeconomica Jadertina, 1(2), str. 48-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/75179 (Datum pristupa: 06.06.2020.)
Vancouver
Babić R, Krajnović A, Radman Peša A. Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu. Oeconomica Jadertina [Internet]. 2011 [pristupljeno 06.06.2020.];1(2):48-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75179
IEEE
R. Babić, A. Krajnović i A. Radman Peša, "Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu", Oeconomica Jadertina, vol.1, br. 2, str. 48-68, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75179. [Citirano: 06.06.2020.]

Sažetak
U radu se istražuje uloga i utjecaj elektroničke trgovine u procesu kupnje, prodaje ili razmjene proizvoda, usluga ili informacija. Trgovina putem Interneta se smatra najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog jednostavnosti i niskih troškova i kao takva će postajati sve značajnijom i unosnijom komponentom cjelokupne trgovine. Istraživački je rad u ovom članku fokusiran na sam pojam e-trgovine, njen pristup suvremenom marketingu, njezina obilježja i razvitak u svijetu, te na dosege primjene elektroničke trgovine u Hrvatskoj. Poseban osvrt u ovom radu daje se na razvoj e-trgovine u Hrvatskoj koji polako, ali sigurno, uzima maha, jer je prisutnost na Internetu imperativ u današnjem poslovanju. U Hrvatskoj se još uvijek na Internetu nudi tek mali dio proizvoda i usluga što može biti velika prednost i poslovna prilika za sve one koji žele proširiti svoje poslovanje i na on-line trgovinu. Rast hrvatskoga gospodarstva zasnivao se dosad u najvećoj mjeri na tradicionalnoj, "staroj" ekonomiji, dok nove tehnologije nisu dublje prodrle u državnu upravu i u realni sektor gospodarstva. Cilj rada je upozoriti na važnost trgovine putem Interneta, koja je na putu da postane primarni oblik poslovanja, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj.

Ključne riječi
razvoj proizvoda; razvoj usluga; elektronička trgovina; e-marketing

Hrčak ID: 75179

URI
https://hrcak.srce.hr/75179

Posjeta: 17.049 *