APA 6th Edition Hadžihusejnović-Valašek, M. (1992). Baranja je "tvrd orah". Analiza istraživanja i popularizacije tradicijske baranjske folklorne glazbe. Studia ethnologica Croatica, 4 (1), 181-207. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/75758
MLA 8th Edition Hadžihusejnović-Valašek, Miroslava. "Baranja je "tvrd orah". Analiza istraživanja i popularizacije tradicijske baranjske folklorne glazbe." Studia ethnologica Croatica, vol. 4, br. 1, 1992, str. 181-207. https://hrcak.srce.hr/75758. Citirano 26.01.2021.
Chicago 17th Edition Hadžihusejnović-Valašek, Miroslava. "Baranja je "tvrd orah". Analiza istraživanja i popularizacije tradicijske baranjske folklorne glazbe." Studia ethnologica Croatica 4, br. 1 (1992): 181-207. https://hrcak.srce.hr/75758
Harvard Hadžihusejnović-Valašek, M. (1992). 'Baranja je "tvrd orah". Analiza istraživanja i popularizacije tradicijske baranjske folklorne glazbe', Studia ethnologica Croatica, 4(1), str. 181-207. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/75758 (Datum pristupa: 26.01.2021.)
Vancouver Hadžihusejnović-Valašek M. Baranja je "tvrd orah". Analiza istraživanja i popularizacije tradicijske baranjske folklorne glazbe. Studia ethnologica Croatica [Internet]. 1992 [pristupljeno 26.01.2021.];4(1):181-207. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75758
IEEE M. Hadžihusejnović-Valašek, "Baranja je "tvrd orah". Analiza istraživanja i popularizacije tradicijske baranjske folklorne glazbe", Studia ethnologica Croatica, vol.4, br. 1, str. 181-207, 1992. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75758. [Citirano: 26.01.2021.]
Sažetak U radu se, na primjeru Baranje, problematizira mogućnost etnomuzikoloških istraživanja na privremeno okupiranim područjima u Hrvatskoj. Količina građe, izvori i rezultati dosadašnjih istraživanja pokazuju da "baranjski folklor" prezentira samo tradicijski folklor Hrvata - Šokaca, koji sujoš sačuvali svoju tradiciju. Analizom metoda i ciljeva rada utvrđeno je da su istraživanja vršena neplanski i bez potrebnog kontinuiteta dok su sami Baranjci - Šokci tokom više od pedeset godina uspješno afirmirali svoju tradiciju kroz folklorni amaterizam, te sakupljanjem i objavljivanjem građe. Kako za veliko područje Baranje koje nastanjuju pripadnici drugih nacionalnosti i Hrvati kolonizirani iza II. svj. rata ne postoje podaci o folklornoj glazbi, autorica ukazuje na neophodnost daljnjih istraživanja uz primjenu odgovarajućih metoda rada u postojećim uvjetima.