hrcak mascot   Srce   HID

Mljekarstvo : časopis za unaprjeđenje proizvodnje i prerade mlijeka, Vol.3 No.9 Rujan 1953.

Stručni rad

Osvrt na VII. ocjenjivanje mliječnih proizvoda

Matej Markeš ; Hrvatska mljekarska udruga, Ilica 31/III, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (455 KB) str. 215-218 preuzimanja: 102* citiraj
APA 6th Edition
Markeš, M. (1953). Osvrt na VII. ocjenjivanje mliječnih proizvoda. Mljekarstvo, 3 (9), 215-218. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/76222
MLA 8th Edition
Markeš, Matej. "Osvrt na VII. ocjenjivanje mliječnih proizvoda." Mljekarstvo, vol. 3, br. 9, 1953, str. 215-218. https://hrcak.srce.hr/76222. Citirano 23.10.2018.
Chicago 17th Edition
Markeš, Matej. "Osvrt na VII. ocjenjivanje mliječnih proizvoda." Mljekarstvo 3, br. 9 (1953): 215-218. https://hrcak.srce.hr/76222
Harvard
Markeš, M. (1953). 'Osvrt na VII. ocjenjivanje mliječnih proizvoda', Mljekarstvo, 3(9), str. 215-218. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/76222 (Datum pristupa: 23.10.2018.)
Vancouver
Markeš M. Osvrt na VII. ocjenjivanje mliječnih proizvoda. Mljekarstvo [Internet]. 01.09.1953. [pristupljeno 23.10.2018.];3(9):215-218. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76222
IEEE
M. Markeš, "Osvrt na VII. ocjenjivanje mliječnih proizvoda", Mljekarstvo, vol.3, br. 9, str. 215-218, rujan 1953. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76222. [Citirano: 23.10.2018.]

Sažetak
Sedmo ocjenjivanje uzoraka mliječnih proizvoda Udruženja mljekarskih poduzeća održano je u poslovnici Udruženja u Zagrebu, dne 14. VIII. 1953. Iako je na ovom ocjenjivanju bilo predloženo više uzoraka nego na nekoliko prethodnih, ipak odziv nije bio onakav kakav se očekivao u ovom razdoblju, kad je proizvodnja, otkup i prerada mlijeka osjetljivo porasla. Dobiva se dojam da neki članovi Udruženja zaziru od ocjenjivanja. Da li je to zbog samozadovoljstva nad vlastitim proizvodima ili zbog bojazni, da drugi ne vide mane, ili se roba vrlo brzo obrće, pa nema ni normalnih zaliha u skladištima - nije nam poznato. Nedvojbeno je da poredba vlastitih proizvoda s onima iz drugih poduzeća, a i povremene analize mliječnih proizvoda, mogu pokazati eventualne prednosti i nedostatke, te poslužiti kao siguran putokaz u daljnjem poboljšanju kvalitete proizvoda.

Ključne riječi
mlijeko; mliječni proizvodi; ocjenjivanje

Hrčak ID: 76222

URI
https://hrcak.srce.hr/76222

Posjeta: 186 *