hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Marketing na društvenim mrežama

Marija Stanojević ; Filozofski fakultet u Zagrebu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (183 KB) str. 165-180 preuzimanja: 9.230* citiraj
APA 6th Edition
Stanojević, M. (2011). Marketing na društvenim mrežama. MediAnali, 5 (10), 165-180. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77905
MLA 8th Edition
Stanojević, Marija. "Marketing na društvenim mrežama." MediAnali, vol. 5, br. 10, 2011, str. 165-180. https://hrcak.srce.hr/77905. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Stanojević, Marija. "Marketing na društvenim mrežama." MediAnali 5, br. 10 (2011): 165-180. https://hrcak.srce.hr/77905
Harvard
Stanojević, M. (2011). 'Marketing na društvenim mrežama', MediAnali, 5(10), str. 165-180. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77905 (Datum pristupa: 12.11.2019.)
Vancouver
Stanojević M. Marketing na društvenim mrežama. MediAnali [Internet]. 2011 [pristupljeno 12.11.2019.];5(10):165-180. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77905
IEEE
M. Stanojević, "Marketing na društvenim mrežama", MediAnali, vol.5, br. 10, str. 165-180, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77905. [Citirano: 12.11.2019.]

Sažetak
Društvene mreže kao što su Facebook, MySpace, LinkedIn, YouTube, Flicker, Digg, Foursqare i brojne druge, promijenile su način na koji demografska populacija ljudi do 35 godina komunicira (ili ne komunicira?) sa svijetom, kako kupuje i kako se informira. Došlo je vrijeme digitalnog stila života!
Internet je svojim intenzivnim razvojem postao značajan marketinški medij koji će u budućnosti biti nezaobilazni faktor poslovanja tvrtki. Pojavom društvenih mreža došlo je do značajnih promjena u marketingu i u načinu na koji tvrtke komuniciraju s kupcima.
Članovi društvenih mreža nisu više samo studenti i mlađi ljudi u potrazi za dokolicom, razbibrigom i razmjenom raznoraznih bitova, već su to sve više intelektualci i poslovni ljudi iz cijelog svijeta.
Cilj je ovoga rada pružiti uvid i sažeti saznanja o mogućnostima internetskog marketinga u kombinaciji s društvenim mrežama.

Ključne riječi
društvene mreže; marketing; Facebook; viralni marketing; gerilski marketing

Hrčak ID: 77905

URI
https://hrcak.srce.hr/77905

[engleski]

Posjeta: 14.365 *