hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

PODUZETNIČKE MREŽE: ODNOS IZMEĐU SOCIJALNOG UMREŽAVANJA, PODUZETNIČKE SAMOEFIKASNOSTI I RASTA PODUZEĆA

Tina Bratkovič
Boštjan Antončić
Alex F. DeNoble

Puni tekst: engleski, pdf (916 KB) str. 73-87 preuzimanja: 750* citiraj
APA 6th Edition
Bratkovič, T., Antončić, B. i F. DeNoble, A. (2012). RELATIONSHIPS BETWEEN NETWORKING, ENTREPRENEURIAL SELFEFFICACY AND FIRM GROWTH: THE CASE OF SLOVENIAN COMPANIES. Economic research - Ekonomska istraživanja, 25 (1), 73-87. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/80013
MLA 8th Edition
Bratkovič, Tina, et al. "RELATIONSHIPS BETWEEN NETWORKING, ENTREPRENEURIAL SELFEFFICACY AND FIRM GROWTH: THE CASE OF SLOVENIAN COMPANIES." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 25, br. 1, 2012, str. 73-87. https://hrcak.srce.hr/80013. Citirano 09.04.2020.
Chicago 17th Edition
Bratkovič, Tina, Boštjan Antončić i Alex F. DeNoble. "RELATIONSHIPS BETWEEN NETWORKING, ENTREPRENEURIAL SELFEFFICACY AND FIRM GROWTH: THE CASE OF SLOVENIAN COMPANIES." Economic research - Ekonomska istraživanja 25, br. 1 (2012): 73-87. https://hrcak.srce.hr/80013
Harvard
Bratkovič, T., Antončić, B., i F. DeNoble, A. (2012). 'RELATIONSHIPS BETWEEN NETWORKING, ENTREPRENEURIAL SELFEFFICACY AND FIRM GROWTH: THE CASE OF SLOVENIAN COMPANIES', Economic research - Ekonomska istraživanja, 25(1), str. 73-87. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/80013 (Datum pristupa: 09.04.2020.)
Vancouver
Bratkovič T, Antončić B, F. DeNoble A. RELATIONSHIPS BETWEEN NETWORKING, ENTREPRENEURIAL SELFEFFICACY AND FIRM GROWTH: THE CASE OF SLOVENIAN COMPANIES. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 09.04.2020.];25(1):73-87. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/80013
IEEE
T. Bratkovič, B. Antončić i A. F. DeNoble, "RELATIONSHIPS BETWEEN NETWORKING, ENTREPRENEURIAL SELFEFFICACY AND FIRM GROWTH: THE CASE OF SLOVENIAN COMPANIES", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.25, br. 1, str. 73-87, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/80013. [Citirano: 09.04.2020.]

Sažetak
Socijalne mreže predstavljaju okruženje u kojemu se poduzetnici međusobno povezuju na taj način značajno utječu na poduzetničko ponašanje. Poduzetničke socijalne mreže omogućuju poduzetniku i njegovom poduzeću da koristi nove informacije, koristi širu podršku i pristup brojnim resursima. Podrška okruženja vrlo je važna za poticanje samoefikasnosti kao preduvjeta poslovanja poduzeća. U ovoj studiji razvili smo i empirijski testirali hipotezu o odnosu socijalnog umrežavanja, poduzetničke samoefikasnosti i rasta poduzeća. Rezultati pokazuju da poduzetnici mogu unaprijediti samoefikasnost kroz podršku vlastite socijalne mreže i tako značajno koristiti relativnom rastu vlastitog poduzeća. Ova studija značajno doprinosi teoriji poduzetničkog umrežavanja i teoretski te praktički značajno uvodi brojne implikacije.

Ključne riječi
poduzetništvo; umrežavanje; poduzetnička samoefikasnost; mala poduzeća; rast

Hrčak ID: 80013

URI
https://hrcak.srce.hr/80013

[engleski]

Posjeta: 1.267 *