hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE NEKIH ASPEKATA KOMUNIKACIJSKOG POTENCIJALA OSOBNE PRODAJE U TRGOVINI NA MALO

Franjo Šulak ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (5 MB) str. 141-161 preuzimanja: 210* citiraj
APA 6th Edition
Šulak, F. (1982). ISTRAŽIVANJE NEKIH ASPEKATA KOMUNIKACIJSKOG POTENCIJALA OSOBNE PRODAJE U TRGOVINI NA MALO. Journal of Information and Organizational Sciences, (6), 141-161. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81006
MLA 8th Edition
Šulak, Franjo. "ISTRAŽIVANJE NEKIH ASPEKATA KOMUNIKACIJSKOG POTENCIJALA OSOBNE PRODAJE U TRGOVINI NA MALO." Journal of Information and Organizational Sciences, vol. , br. 6, 1982, str. 141-161. https://hrcak.srce.hr/81006. Citirano 18.10.2019.
Chicago 17th Edition
Šulak, Franjo. "ISTRAŽIVANJE NEKIH ASPEKATA KOMUNIKACIJSKOG POTENCIJALA OSOBNE PRODAJE U TRGOVINI NA MALO." Journal of Information and Organizational Sciences , br. 6 (1982): 141-161. https://hrcak.srce.hr/81006
Harvard
Šulak, F. (1982). 'ISTRAŽIVANJE NEKIH ASPEKATA KOMUNIKACIJSKOG POTENCIJALA OSOBNE PRODAJE U TRGOVINI NA MALO', Journal of Information and Organizational Sciences, (6), str. 141-161. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81006 (Datum pristupa: 18.10.2019.)
Vancouver
Šulak F. ISTRAŽIVANJE NEKIH ASPEKATA KOMUNIKACIJSKOG POTENCIJALA OSOBNE PRODAJE U TRGOVINI NA MALO. Journal of Information and Organizational Sciences [Internet]. 1982 [pristupljeno 18.10.2019.];(6):141-161. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81006
IEEE
F. Šulak, "ISTRAŽIVANJE NEKIH ASPEKATA KOMUNIKACIJSKOG POTENCIJALA OSOBNE PRODAJE U TRGOVINI NA MALO", Journal of Information and Organizational Sciences, vol., br. 6, str. 141-161, 1982. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81006. [Citirano: 18.10.2019.]

Sažetak
U radu se istražuje komunikacijski potencijal osobne prodaje u trgovini na malo. Uz razvodu metodološkog pristupa prezentiraju se i podaci istraživanja na temelju kojih se procjenjuje veličina komunikacijskog potencijala u trgovini na malo. Predloženi rad je izvorni prilog istraživanju procesa tržišnog komuniciranja.

Hrčak ID: 81006

URI
https://hrcak.srce.hr/81006

Posjeta: 305 *