hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI

Franjo Šulak ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (7 MB) str. 287-310 preuzimanja: 509* citiraj
APA 6th Edition
Šulak, F. (1979). KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI. Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), 287-310. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81275
MLA 8th Edition
Šulak, Franjo. "KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI." Journal of Information and Organizational Sciences, vol. , br. 2-3, 1979, str. 287-310. https://hrcak.srce.hr/81275. Citirano 21.07.2019.
Chicago 17th Edition
Šulak, Franjo. "KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI." Journal of Information and Organizational Sciences , br. 2-3 (1979): 287-310. https://hrcak.srce.hr/81275
Harvard
Šulak, F. (1979). 'KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI', Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), str. 287-310. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81275 (Datum pristupa: 21.07.2019.)
Vancouver
Šulak F. KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI. Journal of Information and Organizational Sciences [Internet]. 1979 [pristupljeno 21.07.2019.];(2-3):287-310. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81275
IEEE
F. Šulak, "KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI", Journal of Information and Organizational Sciences, vol., br. 2-3, str. 287-310, 1979. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81275. [Citirano: 21.07.2019.]

Sažetak
Razmjeni roba na tržištu prethodi razmjena informacija. Potrošač u procesu donošenja odluke o kupnji pokazuje izrazitu potrebu za informacijama. Protok Informacija od proizvođača prema potrošaču usmjerava u OUR—u funkcija promocije. Informacije od potrošača u OUR-u pritječu putem marketing informacijskog sistema. Komunikacijski aspekti promotivnih aktivnosti detaljno se obrađuju kroz pojavu komuniciranja, s ciljem da se ukaže na zakonitosti kojima podliježe kreiranje i prijenos promotivnih informacija. U drugom dijelu rada ukazuje se na nužnost integralnog pristupa planiranju i provođenju promocije u sklopu cjelovite tržišne orijentacije OUR-a. Uspješno provođenje promocije uvjetovano je poštivanjem zakonitosti komunikacijskih aspekata ove funkcije marketinga, kao i zahtjeva koje u njenom planiranju i provođenju postavlja integralni marketing.

Hrčak ID: 81275

URI
https://hrcak.srce.hr/81275

Posjeta: 740 *