hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

SAMOSTALNOST U UČENJU STRANIH JEZIKA I ZAJEDNIČKI EUROPSKI REFERENTNI OKVIR ZA JEZIKE (ZEROJ)

Tihana Bagić ; Agencija za mobilnost i programe EU, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (215 KB) str. 222-232 preuzimanja: 2.290* citiraj
APA 6th Edition
Bagić, T. (2012). SAMOSTALNOST U UČENJU STRANIH JEZIKA I ZAJEDNIČKI EUROPSKI REFERENTNI OKVIR ZA JEZIKE (ZEROJ). Život i škola, LVIII (27), 222-232. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84278
MLA 8th Edition
Bagić, Tihana. "SAMOSTALNOST U UČENJU STRANIH JEZIKA I ZAJEDNIČKI EUROPSKI REFERENTNI OKVIR ZA JEZIKE (ZEROJ)." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 222-232. https://hrcak.srce.hr/84278. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Bagić, Tihana. "SAMOSTALNOST U UČENJU STRANIH JEZIKA I ZAJEDNIČKI EUROPSKI REFERENTNI OKVIR ZA JEZIKE (ZEROJ)." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 222-232. https://hrcak.srce.hr/84278
Harvard
Bagić, T. (2012). 'SAMOSTALNOST U UČENJU STRANIH JEZIKA I ZAJEDNIČKI EUROPSKI REFERENTNI OKVIR ZA JEZIKE (ZEROJ)', Život i škola, LVIII(27), str. 222-232. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84278 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Bagić T. SAMOSTALNOST U UČENJU STRANIH JEZIKA I ZAJEDNIČKI EUROPSKI REFERENTNI OKVIR ZA JEZIKE (ZEROJ). Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):222-232. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84278
IEEE
T. Bagić, "SAMOSTALNOST U UČENJU STRANIH JEZIKA I ZAJEDNIČKI EUROPSKI REFERENTNI OKVIR ZA JEZIKE (ZEROJ)", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 222-232, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84278. [Citirano: 18.04.2021.]

Sažetak
Europske jezične politike potiču samostalnost u učenju stranih jezika, budući da je
ona prepoznata kao učinkovit čimbenik uspješnosti ovladavanja stranim jezikom. Svrha je
ovoga rada istaknuti poveznicu između samostalnosti u učenju stranih jezika i alata europske
jezične politike za razvijanje glavnih obilježja samostalnosti u učenju odnosno Zajedničkog
europskog referentnog okvira (ZEROJ) i Europskog jezičnog portfolija (EJP). U radu se
detaljno prikazuju glavna obilježja samostalnosti u učenju stranih jezika, uloga učenika i
nastavnika u samostalnom učenju stranih jezika te struktura, cilj i svrha ZEROJ-a i EJP-a.
Zaključuje se kako ZEROJ potiče samostalnost u učenju koja se očituje u samovrednovanju
učenika, samostalnom utvrđivanju ciljeva učenja, samostalnom odabiru i korištenju jezičnim
materijalima te isticanju važnosti uporabe stranih jezika.

Ključne riječi
EJP; jezična politika; samostalnost u učenju; strani jezici; ZEROJ

Hrčak ID: 84278

URI
https://hrcak.srce.hr/84278

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.911 *