APA 6th Edition Segetlija, Z. i Dujak, D. (2012). Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje. Ekonomski vjesnik, XXV (1), 62-96. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84749
MLA 8th Edition Segetlija, Zdenko i Davor Dujak. "Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje." Ekonomski vjesnik, vol. XXV, br. 1, 2012, str. 62-96. https://hrcak.srce.hr/84749. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition Segetlija, Zdenko i Davor Dujak. "Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje." Ekonomski vjesnik XXV, br. 1 (2012): 62-96. https://hrcak.srce.hr/84749
Harvard Segetlija, Z., i Dujak, D. (2012). 'Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje', Ekonomski vjesnik, XXV(1), str. 62-96. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84749 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver Segetlija Z, Dujak D. Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 17.04.2021.];XXV(1):62-96. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84749
IEEE Z. Segetlija i D. Dujak, "Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje", Ekonomski vjesnik, vol.XXV, br. 1, str. 62-96, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84749. [Citirano: 17.04.2021.]