hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

OBRAZOVANJE I STRATEŠKI MENADŽMENT KAO KONKURENTSKE PREDNOSTI

ERMIN KUKA

Puni tekst: hrvatski, pdf (265 KB) str. 46-50 preuzimanja: 1.231* citiraj
APA 6th Edition
KUKA, E. (2012). OBRAZOVANJE I STRATEŠKI MENADŽMENT KAO KONKURENTSKE PREDNOSTI. Praktični menadžment, 3 (1), 46-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96964
MLA 8th Edition
KUKA, ERMIN. "OBRAZOVANJE I STRATEŠKI MENADŽMENT KAO KONKURENTSKE PREDNOSTI." Praktični menadžment, vol. 3, br. 1, 2012, str. 46-50. https://hrcak.srce.hr/96964. Citirano 03.08.2021.
Chicago 17th Edition
KUKA, ERMIN. "OBRAZOVANJE I STRATEŠKI MENADŽMENT KAO KONKURENTSKE PREDNOSTI." Praktični menadžment 3, br. 1 (2012): 46-50. https://hrcak.srce.hr/96964
Harvard
KUKA, E. (2012). 'OBRAZOVANJE I STRATEŠKI MENADŽMENT KAO KONKURENTSKE PREDNOSTI', Praktični menadžment, 3(1), str. 46-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96964 (Datum pristupa: 03.08.2021.)
Vancouver
KUKA E. OBRAZOVANJE I STRATEŠKI MENADŽMENT KAO KONKURENTSKE PREDNOSTI. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 03.08.2021.];3(1):46-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96964
IEEE
E. KUKA, "OBRAZOVANJE I STRATEŠKI MENADŽMENT KAO KONKURENTSKE PREDNOSTI", Praktični menadžment, vol.3, br. 1, str. 46-50, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96964. [Citirano: 03.08.2021.]

Sažetak
Obrazovanje je jedan dinamičan proces koji u današnje vrijeme zahtijeva da se njime efikasno i efektivno upravlja i vodi s ciljem postizanja ukupne konkurentske prednosti, kako samih pojedinaca, tako i organizacijskih kolektiva. Usljed stalnih i brojnih promjena koje su zahvatile sve aspekte društvenog života, pa tako i obrazovanje, potrebno je da obrazovni sustav ima jake i efikasne odgovore na takve promjene, ukoliko želi opstati i nesmetano funkcionirati kao potrebna društvena komponenta. S tim u vezi, potrebno je razviti efikasne mehanizme i efikasan strateški menadžment u sektoru obrazovanja, koji će omogućiti da se dobiju adekvatne, prave i provjerljive informacije o obrazovnim potrebama koje vladaju unutar određene društvene zajednice (društva uopće). Bez usklađivanja sektora obrazovanja s tržištem rada, nije moguće ostvariti ciljeve i zadatke obrazovanja na efikasan i pravi način. Cilj rada je na plastičan način dokazati značaj i ulogu obrazovanja, te značaj strateškog upravljanja tim sektorom društvenog života. Današnji tržišni izazovi i konkurencija zahtijevaju nova znanja i nove ideje, a njih je, u pravilu, moguće postići primarno organiziranim i permanentnim obrazovanjem i usavršavanjem. Kroz elaboraciju navedene tematike dokazat će se da izbor svake organizacije i svakog pojedinca treba odražavati opredjeljenje za usvajanje novih znanja i stalno usavršavanje kroz sistem obrazovanja, a koje će omogućiti da se adekvatno odgovori na stalne i brojne promjene i, s tim u vezi, postavi adekvatan strateški menadžment.

Ključne riječi
obrazovanje; menadžment; strateški menadžment; konkurentska prednost

Hrčak ID: 96964

URI
https://hrcak.srce.hr/96964

Posjeta: 2.310 *