hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA

Adis Puška   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3274-0188

Puni tekst: hrvatski, pdf (179 KB) str. 75-80 preuzimanja: 1.581* citiraj
APA 6th Edition
Puška, A. (2012). ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA. Praktični menadžment, 3 (1), 75-80. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96969
MLA 8th Edition
Puška, Adis. "ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA." Praktični menadžment, vol. 3, br. 1, 2012, str. 75-80. https://hrcak.srce.hr/96969. Citirano 03.08.2021.
Chicago 17th Edition
Puška, Adis. "ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA." Praktični menadžment 3, br. 1 (2012): 75-80. https://hrcak.srce.hr/96969
Harvard
Puška, A. (2012). 'ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA', Praktični menadžment, 3(1), str. 75-80. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96969 (Datum pristupa: 03.08.2021.)
Vancouver
Puška A. ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 03.08.2021.];3(1):75-80. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96969
IEEE
A. Puška, "ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA", Praktični menadžment, vol.3, br. 1, str. 75-80, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96969. [Citirano: 03.08.2021.]

Sažetak
Marketing je svakodnevni pratitelj poslovnih djelatnosti za kompanije. Pojavom suvremenih tehnologija prvenstveno Interneta pridonijelo je promjenama u poslovanju kompanija. Sve više pažnje se posvjećuje mogućnostima korištenja marketinga na Internetu. Jedan od segmenata koji se brzo širi na Internetu jesu socijalne mreže. Socijalne mreže postale su iznimno popularne jer omogućavaju ljudima povezivanje u online svijetu. Svim socijalnim mrežama je lako pristupiti, vrlo su dostupne internetskoj publici. Samim time postaju kanal koji kompanijama nudi pregršt prilika. Socijalne mreže predstavljaju snagu koju treba iskoristiti svaka kompanija u izvođenju svojih marketing aktivnosti, jer nijedan medij ne može prenijeti informaciju brže nego što to one rade. Socijalne mreže kompanijama služe da izgrade bolje odnose s potrošačima i stvaranju prepoznatljivog brenda. Ovo se sve postiže pomoću posebnih alata namijenjene za marketing aktivnosti koje su dostupne na njima.

Ključne riječi
marketing; socijalne mreže; alati

Hrčak ID: 96969

URI
https://hrcak.srce.hr/96969

Posjeta: 2.810 *