hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI

Igor Dobrača   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7189-2294

Puni tekst: hrvatski, pdf (239 KB) str. 81-85 preuzimanja: 655* citiraj
APA 6th Edition
Dobrača, I. (2012). LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI. Praktični menadžment, 3 (1), 81-85. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96970
MLA 8th Edition
Dobrača, Igor. "LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI." Praktični menadžment, vol. 3, br. 1, 2012, str. 81-85. https://hrcak.srce.hr/96970. Citirano 02.08.2021.
Chicago 17th Edition
Dobrača, Igor. "LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI." Praktični menadžment 3, br. 1 (2012): 81-85. https://hrcak.srce.hr/96970
Harvard
Dobrača, I. (2012). 'LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI', Praktični menadžment, 3(1), str. 81-85. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96970 (Datum pristupa: 02.08.2021.)
Vancouver
Dobrača I. LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 02.08.2021.];3(1):81-85. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96970
IEEE
I. Dobrača, "LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI", Praktični menadžment, vol.3, br. 1, str. 81-85, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96970. [Citirano: 02.08.2021.]

Sažetak
Mobilna telefonija je široko dostupna usluga, a inovativnošću i kontinuiranim unapređivanjem mobilni telefoni su postali mala računala. Danas svaki bolji mobilni telefon ima mogućnost primanja GPS signala, čime se stvara mogućnost korištenja mnogobrojnih lokacijskih servisa kao što su primjerice: navigacija, pregled karata i interesnih lokacija, dijeljenje informacija o lokaciji i slično. Uvidjevši mogućnosti lokacijskih servisa marketinški stručnjaci su osmislili lokacijski marketing čija je svrha marketinšku poruku koja se upućuje potrošaču sadrži, osim ponude koja je oblikovana prema njegovim željama i potrebama, informaciju o najbližoj lokaciju u njegovoj okolici u kojoj može svoje želje i potrebe zadovoljiti. U članku su definirani lokacijski servisi i dan prikaz moguće primjene u marketingu uz osvrt na problematiku privatnosti pri korištenja lokacijskih servisa radi rastuće svijesti potrošača o tom ljudskom pravu. Također dana je analiza stanja pokretnih komunikacijskih mreža i širokopojasnog pristupa Internetu putem pokretne komunikacijske mreže u Republici Hrvatskoj, a koji čine osnovu za uvođenje lokacijskih servisa.

Ključne riječi
lokacijski servisi; GPS; mobilna telefonija; lokacijski marketing; privatnost

Hrčak ID: 96970

URI
https://hrcak.srce.hr/96970

Posjeta: 1.147 *