hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

LOGISTIČKO UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJOM – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA TRŽIŠTU PIVA BOSNE I HERCEGOVINE

Senad Lipovača

Puni tekst: hrvatski, pdf (453 KB) str. 47-54 preuzimanja: 1.671* citiraj
APA 6th Edition
Lipovača, S. (2012). LOGISTIČKO UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJOM – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA TRŽIŠTU PIVA BOSNE I HERCEGOVINE. Praktični menadžment, 3 (2), 47-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96981
MLA 8th Edition
Lipovača, Senad. "LOGISTIČKO UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJOM – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA TRŽIŠTU PIVA BOSNE I HERCEGOVINE." Praktični menadžment, vol. 3, br. 2, 2012, str. 47-54. https://hrcak.srce.hr/96981. Citirano 30.07.2021.
Chicago 17th Edition
Lipovača, Senad. "LOGISTIČKO UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJOM – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA TRŽIŠTU PIVA BOSNE I HERCEGOVINE." Praktični menadžment 3, br. 2 (2012): 47-54. https://hrcak.srce.hr/96981
Harvard
Lipovača, S. (2012). 'LOGISTIČKO UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJOM – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA TRŽIŠTU PIVA BOSNE I HERCEGOVINE', Praktični menadžment, 3(2), str. 47-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96981 (Datum pristupa: 30.07.2021.)
Vancouver
Lipovača S. LOGISTIČKO UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJOM – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA TRŽIŠTU PIVA BOSNE I HERCEGOVINE. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 30.07.2021.];3(2):47-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96981
IEEE
S. Lipovača, "LOGISTIČKO UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJOM – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA TRŽIŠTU PIVA BOSNE I HERCEGOVINE", Praktični menadžment, vol.3, br. 2, str. 47-54, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96981. [Citirano: 30.07.2021.]

Sažetak
Tijekom posljednjega desetljeća bosansko-hercegovačko tržište piva prošlo je kroz proces rapidnih promjena. Kretanje proizvodnje piva u BiH u predrecesijskom razdoblju zbog velike inozemne konkurencije pokazivalo je tendenciju pada. Izbijanjem recesije ovaj trend je nastavljen prijeteći slomom domaće pivarske industrije. U skladu s tim zadaća ovoga rada jest ukazati na propuste u distribuciji piva domaćih proizvođača te ukazati na mogućnosti da se posredstvom logističkog upravljanja distribucijom, odnosno širenjem distribucijske mreže kreira podloga za povećanje konkurentske prednosti domaćih proizvođača piva. Tržišta piva Bosne i Hercegovine odlikuje skromna potrošnja piva po stanovniku godišnje ali i veliki potencijal rasta u budućem razdoblju.

Ključne riječi
logistika; upravljanje; distribucija; tržište piva; Bosna i Hercegovina

Hrčak ID: 96981

URI
https://hrcak.srce.hr/96981

Posjeta: 1.994 *