hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Primjena koncepta životnog ciklusa proizvoda u upravljanju privatnom markom

Sandra Horvat ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb

Puni tekst: engleski, pdf (200 KB) str. 63-75 preuzimanja: 1.225* citiraj
APA 6th Edition
Horvat, S. (2013). Application of product life cycle concept to private label management. Market-Tržište, 25 (1), 63-75. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104093
MLA 8th Edition
Horvat, Sandra. "Application of product life cycle concept to private label management." Market-Tržište, vol. 25, br. 1, 2013, str. 63-75. https://hrcak.srce.hr/104093. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Horvat, Sandra. "Application of product life cycle concept to private label management." Market-Tržište 25, br. 1 (2013): 63-75. https://hrcak.srce.hr/104093
Harvard
Horvat, S. (2013). 'Application of product life cycle concept to private label management', Market-Tržište, 25(1), str. 63-75. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104093 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Horvat S. Application of product life cycle concept to private label management. Market-Tržište [Internet]. 2013 [pristupljeno 28.11.2020.];25(1):63-75. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104093
IEEE
S. Horvat, "Application of product life cycle concept to private label management", Market-Tržište, vol.25, br. 1, str. 63-75, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104093. [Citirano: 28.11.2020.]

Sažetak
Privatne marke bilježe značajne stope rasta pa su tako postale stvarna prijetnja markama proizvođača. Njihovim razvojem u različnim kategorijama proizvoda dolazi do povećanja kompleksnosti njihova upravljanja. Stoga se u ovom radu sagledava mogućnost korištenja koncepta životnog ciklusa proizvoda u upravljanju privatnim markama. S obzirom da su privatne marke specifičan oblik, potrebno je prilagoditi određene elemente koncepta životnog ciklusa proizvoda koji je razvijen na temelju proizvođačkih maraka. Tako će se trgovci umjesto na širenje distribucijske mreže u fazi rasta usmjeriti na širenje privatnih maraka u što veći broj kategorija proizvoda, te umjesto naglaska na strategiju privlačenja koja je karakteristična za marke proizvođača dominantno koristiti strategiju guranja i slično. Dodatno je naglašena važnost promjene fokusa trgovaca od niske cijene u fazi uvođenja na povećanje kvalitete i vrijednosti privatnih maraka u kasnijim fazama životnog ciklusa proizvoda.

Ključne riječi
upravljanje privatnom markom; životni ciklus proizvoda

Hrčak ID: 104093

URI
https://hrcak.srce.hr/104093

[engleski]

Posjeta: 1.939 *