hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Organizacijsko komuniciranje u turizmu

Živana Sunara ; Visoka škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska
Sandra Jeličić ; Visoka Škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, docx (55 KB) str. 89-93 preuzimanja: 430* citiraj
APA 6th Edition
Sunara, Ž. i Jeličić, S. (2013). Organizacijsko komuniciranje u turizmu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (1), 89-93. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104897
MLA 8th Edition
Sunara, Živana i Sandra Jeličić. "Organizacijsko komuniciranje u turizmu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 4, br. 1, 2013, str. 89-93. https://hrcak.srce.hr/104897. Citirano 06.08.2020.
Chicago 17th Edition
Sunara, Živana i Sandra Jeličić. "Organizacijsko komuniciranje u turizmu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4, br. 1 (2013): 89-93. https://hrcak.srce.hr/104897
Harvard
Sunara, Ž., i Jeličić, S. (2013). 'Organizacijsko komuniciranje u turizmu', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4(1), str. 89-93. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104897 (Datum pristupa: 06.08.2020.)
Vancouver
Sunara Ž, Jeličić S. Organizacijsko komuniciranje u turizmu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2013 [pristupljeno 06.08.2020.];4(1):89-93. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104897
IEEE
Ž. Sunara i S. Jeličić, "Organizacijsko komuniciranje u turizmu", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.4, br. 1, str. 89-93, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104897. [Citirano: 06.08.2020.]

Sažetak
Organizacija se danas većinom definira kao sustav. Svaka organizacija ima svoju kulturu. Na komunikaciju možemo gledati kao na sredstvo povezivanja ljudi u organizaciji u ostvarenju zajedničke svrhe. Aktivnost unutar skupine nije moguća bez komunikacije jer se ne mogu provesti koordinacija i promjena. Svrha komunikacije u organizaciji je provesti promjenu – usmjeriti akcije u cilju dobrobiti poduzeća. Kako bi ispunilo svoju svrhu, komuniciranje mora biti djelotvorno što znači da pošiljatelj i primatelj razumiju sadržaj komunikacijskog procesa na isti način.
Organizacijsko komuniciranje na razini turističke djelatnosti podrazumijeva organizacijski glas i imidž koji organizacija projicira o sebi na inozemnu i domaću populaciju (turiste) te na sve svoje ostale interesne grupe: partnere, klijente, dobavljače, preprodavače, ulagače, medije, zaposlenike i potencijalne zaposlenike. Organizacijsko komuniciranje u tom smislu pridonosi organizaciji pri postizanju organizacijskih ciljeva i nudi joj jedinstvenu priliku da se predstavi kao produktivni član nekog društva.

Ključne riječi
organizacija; komuniciranje; turistička destinacija; imidž; identitet; ugled; oglašavanje; krizno komuniciranje

Hrčak ID: 104897

URI
https://hrcak.srce.hr/104897

Posjeta: 775 *