APA 6th Edition Logar, A. (1969). Some ideas about better training of students of dentistry. Acta stomatologica Croatica, 4 (3), 128-131. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108737
MLA 8th Edition Logar, A.. "Some ideas about better training of students of dentistry." Acta stomatologica Croatica, vol. 4, br. 3, 1969, str. 128-131. https://hrcak.srce.hr/108737. Citirano 20.04.2021.
Chicago 17th Edition Logar, A.. "Some ideas about better training of students of dentistry." Acta stomatologica Croatica 4, br. 3 (1969): 128-131. https://hrcak.srce.hr/108737
Harvard Logar, A. (1969). 'Some ideas about better training of students of dentistry', Acta stomatologica Croatica, 4(3), str. 128-131. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108737 (Datum pristupa: 20.04.2021.)
Vancouver Logar A. Some ideas about better training of students of dentistry. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 1969 [pristupljeno 20.04.2021.];4(3):128-131. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108737
IEEE A. Logar, "Some ideas about better training of students of dentistry", Acta stomatologica Croatica, vol.4, br. 3, str. 128-131, 1969. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108737. [Citirano: 20.04.2021.]
Sažetak U članku se govori o boljem aktiviranju studenata stomatologije u pedagoškom procesu. U direktnom aktiviranju nastavnik dolazi u kontakt sa studentima za vrijeme vježbi i tako individualno kontaktira s njima. U indirektnom aktiviranju predmet mora biti što interesantniji za studenta. U oba slučaja svaki predmet mora biti nadogradnja prethodnog, iako se sva poglavlja ne moraju predavati. Ona, koja se dogovorno sa studentima odaberu trebaju biti sistematska. Predavanja u seminarskom obliku posebno aktiviraju studente ako ih sami studenti izvode a predavač se odredi neposredno prije početka predavanja. Po završenom predavanju razvija se diskusija, koju započinju studenti a nastavnik je usmjeruje i nadopunjava. Nepovoljna strana seminarskog načina nastave je u tome što iziskuje mnogo više vremena od klasične nastave. Autor smatra da će takva nastava biti moguća kad će stomatološki studij trajati 6 godina. Spominje se i audiovizuelni način nastave koji studenta više aktivira a vremenski ga ne preopterećuje pa nastavnik ima više vremena za naučno istraživački rad. Taj je način nastave međutim skup. lako ne možemo u potpunosti uvesti najsavremeniji način nastave ipak ćemo mnogo poboljšati nastavu, pridržavajući se spomenutih pedagoških mjera.