hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka

Zdravko Palavra   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4421-2745

Puni tekst: hrvatski, pdf (167 KB) str. 13-29 preuzimanja: 835* citiraj
APA 6th Edition
Palavra, Z. (2012). Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka. MediAnali, 6 (11), 13-29. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/109156
MLA 8th Edition
Palavra, Zdravko. "Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka." MediAnali, vol. 6, br. 11, 2012, str. 13-29. https://hrcak.srce.hr/109156. Citirano 03.08.2021.
Chicago 17th Edition
Palavra, Zdravko. "Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka." MediAnali 6, br. 11 (2012): 13-29. https://hrcak.srce.hr/109156
Harvard
Palavra, Z. (2012). 'Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka', MediAnali, 6(11), str. 13-29. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/109156 (Datum pristupa: 03.08.2021.)
Vancouver
Palavra Z. Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka. MediAnali [Internet]. 2012 [pristupljeno 03.08.2021.];6(11):13-29. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109156
IEEE
Z. Palavra, "Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka", MediAnali, vol.6, br. 11, str. 13-29, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109156. [Citirano: 03.08.2021.]

Sažetak
Novi mediji svojim značajkama u današnjoj (virtualnoj) kulturi, pružaju dvije mogućnosti u komuniciranju tradicionalnih poruka. To su virtualni identitet (virtualnost) ili simulacija. Analizom literature prepoznaju se pojmovi “digitalnost“, „multimedijalnost“, „interaktivnost“ i „hipermedijalnost“, kao dominantne značajke koje računalno posredovane medije čine različitima od ostalih elektronskih medija i time zaslužuju odrednicu 'novi mediji' na prijelazu iz dvadesetog u dvadesetprvo stoljeće. U članku se određuju značajke virtualnosti s ciljem da se pokaže kako bi trebao izgledati medij virtualnog muzeja. Autor koristi formalnu analizu sadržaja na uzorku od petnaest virtualnih zavičajnih muzeja za otkrivanje koji od njih komuniciraju virtualni identitet, a koji to samo simuliraju. Nakon obrade materijala na internetu uočeno je da određeni broj muzeja ne zadovoljava uvjete da bi se nazivali virtualnim, već su na razini elektroničkih brošura i digitalnih muzeja.

Ključne riječi
novi mediji; virtualnost; simulacija; virtualni muzej; analiza sadržaja

Hrčak ID: 109156

URI
https://hrcak.srce.hr/109156

Posjeta: 1.390 *