hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Etički konflikti u odnosima s javnošću

Dorotea Milas ; Matica hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (165 KB) str. 51-66 preuzimanja: 2.756* citiraj
APA 6th Edition
Milas, D. (2012). Etički konflikti u odnosima s javnošću. MediAnali, 6 (11), 51-66. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/109158
MLA 8th Edition
Milas, Dorotea. "Etički konflikti u odnosima s javnošću." MediAnali, vol. 6, br. 11, 2012, str. 51-66. https://hrcak.srce.hr/109158. Citirano 13.06.2021.
Chicago 17th Edition
Milas, Dorotea. "Etički konflikti u odnosima s javnošću." MediAnali 6, br. 11 (2012): 51-66. https://hrcak.srce.hr/109158
Harvard
Milas, D. (2012). 'Etički konflikti u odnosima s javnošću', MediAnali, 6(11), str. 51-66. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/109158 (Datum pristupa: 13.06.2021.)
Vancouver
Milas D. Etički konflikti u odnosima s javnošću. MediAnali [Internet]. 2012 [pristupljeno 13.06.2021.];6(11):51-66. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109158
IEEE
D. Milas, "Etički konflikti u odnosima s javnošću", MediAnali, vol.6, br. 11, str. 51-66, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109158. [Citirano: 13.06.2021.]

Sažetak
Odnosi s javnošću, kao proces upravljanja komuniciranjem organizacije s njezinom javnošću, vrlo su važan element medijskog društva, a svrha im je postizanje međusobnog razumijevanja i njegovanja ugleda. Posljednja dva desetljeća u Hrvatskoj odnosi s javnošću postaju sve bitniji, kako u političkoj, javnoj komunikaciji, tako i u korporativnoj. Komunikacijski proces u značajnoj mjeri funkcionira posredstvom masovnih medija. U raspravama o praksi odnosa s javnošću pojavljuju se sasvim konkretne nedoumice, tj. etički konflikti. Uz zahtjev za plasiranje istinite informacije, etički sukob nastaje u svjesnom otkrivanju samo dijela istine neke činjenice koji nužno proizvodi pogrešnu interpretaciju. Posvećenost istini vjerojatno je najstariji i najcjenjeniji etički princip civilizacije. Unatoč čestom iskušenju za korištenjem laži i obmana, ideja istine, kao pozitivne vrijednosti, duboko je usađena u filozofiju morala i prava. Povreda etičkih djelovanja u odnosima s medijima, tj. u odnosima s novinarima trgovanje je medijskim prostorom koje predstavlja teški oblik povrede filozofije morala. Profesionalne strukovne udruge odnosa s javnošću u Americi i Europi etici daju ključnu ulogu u komunikacijama i teže tzv. “etički čistom PR-u”.

Ključne riječi
etički konflikti; javna komunikacija; filozofija morala; etika vrlina; odnosi s javnošću; mediji

Hrčak ID: 109158

URI
https://hrcak.srce.hr/109158

Posjeta: 3.984 *