hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Pregled aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina sveučilišnih menadžera

Bahar Bandali ; Shahid Beheshti University, Tehran, Iran
Mohammad Ghahramani ; Shahid Beheshti University, Tehran, Iran
Mahboubeh Arefi ; Shahid Beheshti University, Tehran, Iran

Puni tekst: hrvatski, pdf (636 KB) str. 232-233 preuzimanja: 571* citiraj
APA 6th Edition
Bandali, B., Ghahramani, M. i Arefi, M. (2012). Pregled aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina sveučilišnih menadžera. Suvremena psihologija, 15 (2), 232-233. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111607
MLA 8th Edition
Bandali, Bahar, et al. "Pregled aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina sveučilišnih menadžera." Suvremena psihologija, vol. 15, br. 2, 2012, str. 232-233. https://hrcak.srce.hr/111607. Citirano 31.07.2021.
Chicago 17th Edition
Bandali, Bahar, Mohammad Ghahramani i Mahboubeh Arefi. "Pregled aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina sveučilišnih menadžera." Suvremena psihologija 15, br. 2 (2012): 232-233. https://hrcak.srce.hr/111607
Harvard
Bandali, B., Ghahramani, M., i Arefi, M. (2012). 'Pregled aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina sveučilišnih menadžera', Suvremena psihologija, 15(2), str. 232-233. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111607 (Datum pristupa: 31.07.2021.)
Vancouver
Bandali B, Ghahramani M, Arefi M. Pregled aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina sveučilišnih menadžera. Suvremena psihologija [Internet]. 2012 [pristupljeno 31.07.2021.];15(2):232-233. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111607
IEEE
B. Bandali, M. Ghahramani i M. Arefi, "Pregled aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina sveučilišnih menadžera", Suvremena psihologija, vol.15, br. 2, str. 232-233, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111607. [Citirano: 31.07.2021.]

Sažetak
U radu je prikazano istraživanje čiji je cilj bio ispitati 28 menadžerskih vještina po konceptualnom modelu O*NET-a. Istraživanjem se pokušao otkriti statistički značajan odnos između aktualnog i željenog statusa menadžerskih vještina na iranskim sveučilištima u Teheranu. Dva su upitnika primijenjena na 146 sveučilišnih menadžera u Iranu. Prva primjena odnosila se na željeni status menadžerskih vještina, a druga na
njihov aktualni status. Rezultati analize pokazali su da je razlika između željenog i aktualnog statusa statistički značajna.

Ključne riječi
menadžerske vještine; O*NET; sveučilišni menadžment

Hrčak ID: 111607

URI
https://hrcak.srce.hr/111607

[engleski]

Posjeta: 967 *