hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.15176/vol50no202

Fenomenološki senzualizam i etnografski teren: posljedice primjene fenomenoloških koncepata na antropološko znanje

Petar Bagarić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5368-3496 ; Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (189 KB) str. 33-45 preuzimanja: 503* citiraj
APA 6th Edition
Bagarić, P. (2013). Fenomenološki senzualizam i etnografski teren: posljedice primjene fenomenoloških koncepata na antropološko znanje. Narodna umjetnost, 50 (2), 33-45. https://doi.org/10.15176/vol50no202
MLA 8th Edition
Bagarić, Petar. "Fenomenološki senzualizam i etnografski teren: posljedice primjene fenomenoloških koncepata na antropološko znanje." Narodna umjetnost, vol. 50, br. 2, 2013, str. 33-45. https://doi.org/10.15176/vol50no202. Citirano 18.06.2021.
Chicago 17th Edition
Bagarić, Petar. "Fenomenološki senzualizam i etnografski teren: posljedice primjene fenomenoloških koncepata na antropološko znanje." Narodna umjetnost 50, br. 2 (2013): 33-45. https://doi.org/10.15176/vol50no202
Harvard
Bagarić, P. (2013). 'Fenomenološki senzualizam i etnografski teren: posljedice primjene fenomenoloških koncepata na antropološko znanje', Narodna umjetnost, 50(2), str. 33-45. https://doi.org/10.15176/vol50no202
Vancouver
Bagarić P. Fenomenološki senzualizam i etnografski teren: posljedice primjene fenomenoloških koncepata na antropološko znanje. Narodna umjetnost [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.06.2021.];50(2):33-45. https://doi.org/10.15176/vol50no202
IEEE
P. Bagarić, "Fenomenološki senzualizam i etnografski teren: posljedice primjene fenomenoloških koncepata na antropološko znanje", Narodna umjetnost, vol.50, br. 2, str. 33-45, 2013. [Online]. https://doi.org/10.15176/vol50no202

Sažetak
Osjetilni je obrat u antropologiji, zajedno sa svojim prethodnikom, tjelesnim obratom, velik dio svoje legitimacije zasnovao na kritici kartezijanskog, od tijela odvojenog uma kao subjekta spoznaje i na kritici tradicionalne slike znanja koja je utemeljena na takvom subjektu. Antropologija osjetila je, kao alternativu kartezijanskom egu, sklona prihvatiti utjelovljeni subjekt kako ga definira filozof Merleau-Ponty. Ovaj tekst se bavi posljedicama koje prihvaćanje utjelovljenog subjekta ima na antropološko znanje.

Ključne riječi
antropologija osjetila; fenomenologija; utjelovljeni subjekt; etnografija

Hrčak ID: 112297

URI
https://hrcak.srce.hr/112297

[engleski]

Posjeta: 999 *